لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل و سامسونگ در سال 2013 به شارژ بی سیم مجهز خواهند شد؟

آیا اپل و سامسونگ در سال 2013  به شارژ بی سیم مجهز خواهند شد؟

 پس از نوکیا، HTC، LG که گوشی های هوشمند خود را با فن آوری شارژ بی سیم مجهز کردند حال نوبت به اپل و سامسونگ رسیده که به جمع آن ها به پیوندند.

 بعضی از منابع (ناشناس) امیدوارند اپل و سامسونگ در سال 2013 گوشی هایی با قابلیت شارژ بی سیم معرفی کنند.همچنین اظهار دارند که اپل در حال تحقیقات مخفی بر روی توسعه فن آوری های شارژ بی سیم می باشد، اما معلوم نیست اپل از این فن آوری در نسل بعدی آیفون استفاده می کند یا نه؟

همچنین گزارش ها نشان می دهند که سامسونگ قرار است فن آوری شارژ بی سیم Qi اجرا شده توسط کنسرسیوم با قدرت های بی سیم (WPC) را در مدل جدید خود یعنی Galaxy S IV نیز مورد استفاده قرار دهد.در عوض، کاربران برای پوشش گوشی های هوشمند خود به این امکان ملزم به خرید یک پد شارژ  هستند.

استاندارد شدن کنسرسیوم شارژ بی سیم با اتحاد A4WP و PMA امکان پذیر می باشد که سامسونگ با به کار گیری این فناوری و پیوستن به جمع سایر برندهای بزرگ از جمله نوکیا، HTC، LG، موتورولا  و سونی که جز اعضای کنسرسیوم شارژ بی سیم هستند ، می تواند برای تبدیل کنسرسیوم به یک استاندارد کمک کند.

همین طور برای اپل شایعاتی برای استفاده از توسعه ی فن آوری شارژ بی سیم در نسل بعدی آیفون نیز به گوش می رسد. اما هنوز نامعلوم است که این قابلیت به صورت کامل ارائه می شود یا  کاربران مجبور به تهیه ی لوازم جانبی مرتبط با این فن آوری هستند.با این حال باید تا زمان انتشار خبر های جدید و آیفون نسل بعد منتظر باشیم.

در مقابل وبسایت 9To5Mac معتقد است که آیفون نسل بعد ، بعید است که در این سال، به شارژ بی سیم مجهز شود.
وبسایت 9To5Mac برای آیفون سال 2013 یعنی مدل “S” آن را مطابق با گذشته بدین صورت که آیفون تنها دارای تغییرات کوچکی در طراحی ، به احتمال زیاد با  قابلیت تشخیص اثر انگشت، و ارتقا پیدا کردن دوربین و پردازنده آن می داند.
می توان گفت که این گزارش ها دقیق نمی باشد. چون برای مجهز شدن به شارژ بی سیم قطعا نیاز به جایگزین برای آلومینیوم می باشد.
همچنین معاون ارشد اپل ، فیل شیلر، استفاده از تکنولوژی شارژ بی سیم در آیفون 5 را  مسخره می داند.حتی اپل در صورت راه اندازی فن آوری های شارژ بی سیم ، در حال حاضر از آن استفاده نخواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420