آیمک 21 اینچ

قیمت خرید آیمک 21 اینچ عرضه شده توسط شرکت اپل را می توانید در این بخش مشاهده کنید. همچنین در این بخش می توانید آیمک 21 را به همراه لوازم جانبی شامل قاب، محافظ صفحه نمایش و غیره را پیدا کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

5 از 9 رای ثبت شده
آیمک 21 اینچ
  • پردازنده آیمک ۲۱ اینچ

    آیمک ۲۱ اینچ از پردازنده اینتل استفاده می‌کند که بسته به سال ساخت متفاوت است.

  • مشخصات آیمک ۲۱ اینچ

    آیمک ۲۱ اینچ بسته به سال ساخت و کانفیگ مشخصات مختلفی دارند.

  • نصب ویندوز روی آیمک ۲۱ اینچ

    ویندوز روی ایمک ۲۱ اینچ از طریق بوت کمپ و روش های مجازی ساز قابل نصب است.

بررسی آیمک ۲۱.۵ اینچ اپل

کامپیوترهای یکپارچه و رومیزی آیمک در حقیقت یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های از نوع خود در بازار به حساب می‌آیند. این محصولات به صورت یک نمایشگر بزرگ به همراه یک پایه نگه دارنده تولید شده‌اند. اپل در ساخت آیمک‌ها تلاش زیادی کرده تا توجه تمامی کاربران از دانشجویان و افراد عادی گرفته تا افراد حرفه‌ای نظیر مهندس‌ها، ادیتورها، فیلم سازها و گرافیست‌ها را به سمت این محصول جلب کند. آیمک‌ها از همان زمان عرضه نسل اول در سال 1998 تاکنون توانسته‌اند توجه بسیاری از کاربران حرفه‌ای و شخصی اپل را به خود جلب کنند. این محصولات در کنار مک بوک پرو‌های تولید شده توسط شرکت بزرگ کوپرتینو، جالب توجه‌ترین دستگاه‌های مناسب برای افراد حرفه‌ای به حساب می‌آیند. بررسی آیمک

طراحی

  آیمک‌ها علاوه بر سخت افزار قدرتمند و پربازده، دارای طراحی فشرده و کوچکی هستند تا استفاده از آن‌ها روی میز کار باعث اشغال فضای زیاد نشود. سخت افزارهای مورد نیاز آیمک در قسمت پشتی پنل نمایشگر رتینا قرار گرفته است تا در حین کار با این محصولات متوجه حضور آن‌ها نشوید.   آیمک‌ها با وجود قدرت سخت افزاری و پردازشی بالا، حجم زیادی از میز کار را اشغال نمی‌کنند و می‌توان از آن‌ها برای کاربردهای گوناگون، از کارهای حرفه‌ای گرفته تا کارهای شخصی بهره برد. از طرفی آیمک‌های جدید در دو سایز 21.5 و 27 اینچ بسته به نوع کاربرد و انتخاب کاربران تولید شده‌اند. بررسی آیمک در قسمت جلویی آیمک‌ها می‌توان نمایشگر با کیفیت رتینا به همراه فام سیاه رنگ اطراف و پوشش آلومینیومی نقره‌ای مزین به لوگوی اپل را دید. بدنه این کامپیوت‌های غول پیکر از همان پوشش آلومینیومی که در تمامی محصولات دیگر اپل دیده‌ایم بهره برده است. در قسمت پشتی آیمک یک لایه آلومینیومی یکپارچه با انحنایی زیبا دیده می‌شود که در قسمت بالای آن، لوگوی بزرگ اپل به طور واضح دیده می‌شود.   آیمک‌ها برای ایستادن روی میز از یک پایه آلومینیومی یک تکه استفاده می‌کنند. این پایه استند به گونه‌ای طراحی شده تا کمترین حجم از فضای میز را اشغال کنند تا میز کار، با وجود آیمک شلوغ و زشت نشود. پایه استند آیمک همچنین امکان تنظیم زاویه دستگاه را در بازه‌ای مشخص دارد تا بر حسب عادت مختلف افراد برای نشستن روی میز، قابل تنظیم باشد.   آیمک‌ها با وجود ظاهر زیبا و شیک خود می توانند جلوه‌ای لوکس و منحصر به فرد به میز کار شما بدهند. علاوه بر اینکه این ظاهر زیبای آن باعث ایجاد کوچکترین قصوری در بازدهی و کارکرد این غول های پردازشی نشده است. بررسی آیمک

نمایشگر

  به جرات می‌توان مهم‌ترین خصوصیت آیمک‌ها را در نمایشگر بزرگ آن‌ها خلاصه کرد. آیمک‌ها دارای نمایشگر‌هایی بزرگ در سایزهای 21 و 27 اینچ هستند که کار با این دستگاه‌ها را بیش از هر کامپیوتر دیگری ساده می‌کند. نمایشگر رتینای به کار رفته در آیمک‌ها به اندازه قابل قبولی با کیفیت تولید شده تا استفاده مداوم و طولانی مدت آن باعث خستگی چشم نشود. شفافیت رنگ‌ها و وضوح بسیار بالای تصویر نمایشگر رتینا باعث می‌شود تا تماشای فیلم و ویرایش تصاویر مختلف در آیمک بسیار لذت بخش باشد. نمایشگر به کار رفته در آیمک‌های جدید قابلیت پشتیبانی از تصاویر 5K را دارد. بر همین اساس رزولوشن اصلی این نمایشگر ها 5120 در 2880 پیکسل است. سطح نهایی روشنایی این نمایشگرها ‌500 نیت است که در کنار قابلیت پنل رتینا مبنی بر نمایش میلیون‌ها رنگ می‌توانند تصاویر نشان داده شده توسط آیمک را بسیار خیره کننده و جذاب کنند. در هر اینچ نمایشگر رتینای به کار رفته در سر محصولات آیمک، ‌218 پیکسل قرار گرفته است که باعث افزایش چشم گیر کیفیت تصاویر به نمایش درآمده می‌شود.  

سخت افزار

مهم‌ترین خصوصیت آیمک‌ها در کنار نمایشگر‌های بزرگ این سری محصولات، در سخت افزارهای به کار رفته در آن‌ها نهفته است. اپل در ساخت این سری محصولات تلاشی ویژه و منحصر به فرد کرده تا دستگاه‌هایی قدرتمند را برای کاربران حرفه‌ای تولید کند.   این محصولات مجهز به جدیدترین پردازنده‌های حرفه‌ای سری پربازده Core i5 و Core i7 اینتل هستند که از لحاظ پردازشی قدرتی فرا‌تر از تصور دارند. این دستگاه‌ها از قدرتمندترین و جدیدترین سخت افزارهای موجود استفاده می‌کنند که علاوه بر افزایش بازدهی، سرعت عملکرد دستگاه را بسیار روان می‌کنند. آیمک‌ها معمولا از ذخیره سازی هیبریدی با عنوان Fusion Drive استفاده می‌کنند که علاوه بر افزایش حجم مورد نیاز برای ذخیره سازی، سرعت کلی دستگاه برای اجرای اپلیکیشن‌های مختلف، ذخیره سازی و بارگذاری فایل‌های سنگین مربوط به برنامه‌ها را افزایش می‌دهند. اپل در تولید این محصولات از حافظه رم با سرعت و فرکانس بالا استفاده می‌کنند تا سرعت کلی دستگاه برای انجام کارهای مالتی تسکینگ به حد فوق العاده‌ای برسد.  

تجربه کاربری

بررسی آیمک مهم‌ترین خصوصیت آیمک‌ها در ارائه تجربه کاربری منحصر به فرد از لوازم جانبی مختلف سازگار با این محصول خلاصه می‌شود. استفاده از یک کامپیوتر روزمیزی یکپارچه، با سیستم‌های کنترلی نظیر مجیک ماوس و مجیک کیبورد، آن هم به صورت بی‌سیم باعث می‌شود تا استفاده از آیمک‌ها علاوه بر سرعت فوق العاده، بسیار لذت بخش نیز باشد. در بحث درگاههای مختلف نیز باید یادآور شد که اپل تمامی پورتهای کاربردی نظیر USB 3.0، تاندربولت 3 در قطع USB-C و درگاه‌های مختلف خروجی تصویر را در آیمک‌ها ارائه کرده است. بر همین اساس می‌توان از آیمک‌ها با یک نمایشگر دوم نیز بهره برد که در نوع خود تجربه‌ای خاص و منحصر به فرد را از سیستم عامل مک او اس و اپلیکیشن‌های نصب شده در آن ارائه می‌دهد.

سیستم عامل

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های آیمک‌ها به عنوان یک کامپیوتر رومیزیِ یک پارچه که توسط اپل تولید شده، بهره مندی از سیستم عامل macOS است. این سیستم عامل به طور کامل قابل قبول توان استفاده از تمامی منابع سخت افزاری به کار رفته در آیمک را دارد. مک او اس می‌تواند علاوه بر استفاده کامل از سخت افزار‌ها برای پردازش حداکثری، مصرف الکتریسیته را به حد قابل قبولی بهینه کند. به همین دلیل می‌توان آیمک‌ها را به عنوان محصولاتی سبز و کم مصرف در نظر گرفت. تجربه کاربری از مک او اس در نمایشگر بزرگ و همچنین سخت افزار های قدرتمند آیمک کاملا منحصر به فرد خواهد بود. به طور کل، انتخاب آیمک‌ها برای استفاده‌های حرفه‌ای و شخصی می‌تواند تجربه‌ای منحصر به فرد و مفید باشد. تهیه یک آیمک می‌تواند اطمینان استفاده طولانی مدت از یک دستگاه فوق العاده با داوام و همچنین عدم نیاز به دستگاه‌های دیگر را تضمین کند.
درباره ما

مجموعه اپل اِن آی سی فعالیت خود را با هدف ایجاد وب سایت و فروشگاهی متفاوت در زمینه ارائه محصولات و خدمات اپل و فروش گیفت کارت به صورت حرفه‌ای آغاز کرد و در تمام مدت فعالیت با استفاده درست از انتقادات و تجربه‌های مختلف توانسته تا علاوه بر کسب همراهی و اعتماد طیف وسیعی از کاربران، همواره در ارائه محصولات و انواع خدمات پس از فروش اعم از بیمه، گارانتی، خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و غیره، عملکردی متمایز داشته باشد. تمامی این تلاش‌ها تنها به یک دلیل بوده و آن‌هم ساخت لبخندی از رضایت بر لبان شما است که خوشبختانه تا به امروز تحقق یافته است.

Disclaimer Notice

We are an independent online store and we are NOT an official or authorized seller of Apple Inc. as there is no Official Retailer in IRAN, Just in order to provide the best experience and introduction of apple’s products for our customer we have used some product pictures and graphical objects from apple's public website at www.apple.com. Therefore, all rights mentioned above are reserved for Apple's main website at Apple Inc., One Apple Park Way, Cupertino, CA 95014, United States.

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی مرجع تخصصی فروش و خدمات محصولات اپل