لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اپلیکیشن‌های وی پی ان را مسدود می‌کند

اپل اپلیکیشن‌های وی پی ان را مسدود می‌کند

 شرکت اپل به تازگی تصمیم گرفته است تا برخی از اپلیکیشن‌های ارائه دهنده وی پی ان و فریم ورک‌های مناسب برای ساخت آن‌ها را در اپ استور مسدود کند.

اقدام اخیر اپل در حال حاضر تنها در اپ استور مخصوص چین صورت گرفته است و اپل اعلام کرده که تصمیم به مسدود سازی اپلیکیشن‌های ارائه دهنده خدمات وی پی اندر راستای درخواست‌های اخیر دولت چین بوده است. بر همین اساس، از روز گذشته یکی از مهم‌ترین اپلیکیشن‌های ارائه دهنده وی پی ان را در چین از اپ استور حذف کرده است و کاربران آیفون‌ها و آیپدها دیگر توان استفاده از آن را نخواهند داشت.

علاوه بر این، یکی از فریم ورک‌های مهمی که توسعه دهندگان از طریق آن برای ساخت اپلیکیشن‌های وی پی ان استفاده می‌کردند توسط اپل مسدود شده است و اپلیکیشن‌های جدید دیگر توان بهره‌مندی از این فریم ورک را نخواهند داشت. گفتنی است که این فریم ورک، همچنین در پیاده سازی برخی از قابلیت‌ها در پیام رسان وی چت نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

اقدام‌های اخیر اپل در زمینهٔ همکاری با دولت چین، به طور مشخص از تابستان سال گذشته شروع شد. در طی این همکاری، اپل با رایزنی‌هایی که با مقامات چینی داشت، تصمیم گرفت تا اقداماتی نظیر انتقال سرورهای آیکلاود به داخل خاک چین و بستن اپلیکیشن‌های وی پی ان را انجام دهد.

چین یکی از مهم‌ترین بازارها برای کسب و کار شرکت‌های بزرگ فناوری نظیر اپل به حساب میاید چرا که این کشور دارای جمعیت بسیار بالایی از کاربران است. از طرفی دولت چین به دلیل مسائلی مختلف نظیر دریافت مالیات، کنترل کاربران و همچنین کمک به تجارت شرکت‌های چینی تولید کننده تلفن‌های هوشمند، محدودیت‌های ویژه‌ای را برای اپل در نظر گرفته است که رفته ‌رفته باعث سخت‌تر شدن فرایند استفاده از آیفون‌ها و آیپدها برای کاربران شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420