انجمن تخصصی محصولات اپل | NIC Apple Store
  1. Mehrad
  2. پشتیبانی گیفت کارت و اپل آیدی
  3. جمعه , 23 مهر 1395 09:52
  4.  اشتراک از طریق ایمیل
سلام من يك ps plus ٣ماهه كرفتم شبه سشنبه اما سه روز بول ب حساب برنكشته و كديم ك دريافت نكردم رسيدكي برا بار دومه كزارش ميدم ديكه اعصابمو خورد دارين ميكنين
به این سوال امتیاز دهید:
Mohammad پاسخ پذیرفته شده
سلام
ببخشید - این چند روزه تعطیل بود - کسی برای پاسخ گویی نبود -
ابتدا از مسیر گیفت کارت -->> تاریخچه خرید چک کنید اگر نبود با شماره تلفن ۰۹۱۵۷۰۰۷۰۷۱ در تماس باشید .
Mehrad پاسخ پذیرفته شده
سلام بله ممنون از شما من از جاي ديكم كرفتم زدم رو اكانتم الان اينو اكه از رو اون بزنم مثلا ٣ ماه شارز شده الان اين ميكنتش شش ماه يا جيكار بايد بكنم جون سه ماهه زدم الان اين ميمونه رو دستم ؟
  • صفحه :
  • 1


هنوز برای این سوال پاسخی ثبت نشده است !
شما امکان ثبت پاسخ به این سوال را ندارید. .

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه NIC میتوانید از تازه ترین اخبار و مطالب وبسایت و همچنین اعلامیه ها و تخفیف های فروشگاه مطلع شوید.

پیگیری سفارشات

تلفن تماس: 021 88 66 66 70 - 5 داخلی 202
ساعات پاسخگویی: 9:00 - 20:00

مشاوره و فروش

تلفن تماس: 021 88 66 66 70 - 5 داخلی 200 و 201
خط مستقیم: 0912 004 7278
خط مستقیم: 0912 004 7277

پشتیبانی گیفت کارت و اپل آیدی

تلفن تماس: 051 37071 داخلی 215 و 216
خط مستقیم گیفت کارت: 0915 700 7071
خط مستقیم اپل آیدی: 0915 004 7071

نرم افزار و سخت افزار

تلفن تماس: 051 37071
داخلی واحد نرم افزار: 210
داخلی واحد سخت افزار: 302
آدرس :

تهران، بلوار نلسون ماندلا ( آفریقا )، خیابان آناهیتا، برج امین، طبقه هفتم ( 021 88 6666 70 - 5 )

مشهد، بلوار دستغیب، نرسیده به چهارراه خیام، روبروی بانک کشاورزی ( 051 37071 )