لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گزارش کاربران: باتری ایرپاد مکس مشکل دارد

گزارش کاربران: باتری ایرپاد مکس مشکل دارد

 اپل در ماه دسامبر اقدام به رونمایی از یک هدفون بی‌سیم گوشی با عنوان ایرپاد مکس کرد که با سروصدای بسیار زیادی همراه بود و حالا بسیاری از کاربران در طول دو ماه گذشته اعلام کرده‌اند که باتری ایرپاد مکس با مشکلی ویژه همراه است.

بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که در حالت استندبای و حالت مصرف کم باتری که در زمان قرار داشتن ایرپاد مکس داخل کیف اختصاصی آن فعال می‌شود باتری همچنان در حال مصرف شارژ باقی خواهد ماند و میزان آن کاهش پیدا می‌کند. این موضوع دردسرهای بسیار زیادی را برای کاربران ایجاد کرده است.

گزارش‌های متعدد منتشر شده از طرف کاربران حاکی از آن است که ایرپاد مکس پس از مدت دو ماه استفاده با افت شدید طول عمر باتری مواجه می‌شود که می‌تواند روی روند کاربری افراد اختلال ایجاد کند. به عنوان مثال یکی از کاربران در گزارش خود اعلام کرده که ایرپاد مکس خود با باتری ۸۵ درصد پر شده را در کیس خود قرار داده و پیش از آن تنها نزدیک به ۱۵ دقیقه از دستگاه استفاده کرده بود. او پس از یک شب، پس از این که صبح روز بعد ایرپاد را از کیس در آورده و متوجه شده که تنها پنج درصد شارژ باتری ایرپاد مکس باقی مانده است.

این در حالی است که شرکت اپل تا پیش از این ادعا کرده بود گرفت در زمان قرار گرفتن ایرپاد مکس داخل کیس اختصاصی، میزان مصرف باتری به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند و دیگر کاربران نیاز به نگرانی در مورد شارژ کردن دوباره ایرپاد نخواهند داشت.

عمده شکایت‌های منتشر شده در مورد باتری ایرپاد مکس به حالت کم مصرف آن باز می‌گردد که در زمان قرار گرفتن باتری داخل کیس آن مربوط است. با این حال در گزارش‌های منتشر شده، کاربران بسیاری اعلام کرده‌اند که حالت کم مصرف و کیس عملاً هیچ کاری برای پایین نگه داشتن سطح مصرف شارژ باتری انجام نمی‌دهد و همین موضوع باعث دردسرهای بسیار زیادی برای کاربران ایرپاد مکس شده است و آن‌ها مجبور شده‌اند تا هر روز همانند آیفون این هدفون خود را نیز شارژ کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373