ورود / ثبت نام

ورود

  1. sysmanzpro
  2. مشکلات سخت افزاری مک
  3. چهارشنبه , 31 شهریور 1395 01:34
  4.  اشتراک از طریق ایمیل
سلام

دوستان من چند وقت پیش یه Macbook pro retina 13 inch خریدم که مشکل پیدا کرد و روشن نمی شه و یکبار تعمیر شد و دوباره همون مشکل براش پیش اومد و گفتن که مشکل cpu پیدا کرده و باید بره خارج کشور واسه گارانتی.
الان حدود 3 ماه بیشتر از گارانتیش نمونده...
کسی لپتاپ رو به همین شکلی که هست از من خرید می کنه ؟ یا کسی هست که لپتاپ رو بهش تحویل بدم و بفرسته گارانتی و پیگیر کارش بشه و هزینشو بگیره ؟
به این سوال امتیاز دهید:
Mohammad پاسخ پذیرفته شده
سلام
لپ تاپی که توسط فردی غیر از متخصصین خود شرکت اپل تعمیر شده باشد ، به هیچ عنوان شامل گارانتی نمیشود و اپل این موضوع را قبول نمیکند .
اگر دستگاه تعمیر نمیشد ، توسط شرکت NIC کالای شما برای اپل ارسال میشد و قابل پیگیری بود .
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات سخت افزاری مک
  3. # 1
  • صفحه :
  • 1


هنوز برای این سوال پاسخی ثبت نشده است !
شما امکان ثبت پاسخ به این سوال را ندارید. .

انفورماتیک نوین

  • درباره NIC
  • پرسنل NIC
  • تغییرات سایت
  • موقعیت‌های شغلی

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه NIC میتوانید از تازه ترین اخبار و مطالب وبسایت و همچنین اعلامیه ها و تخفیف های فروشگاه مطلع شوید.