ورود / ثبت نام

ورود

  1. Hamid
  2. پشتیبانی فروشگاه سایت
  3. شنبه , 13 شهریور 1395 16:02
  4.  اشتراک از طریق ایمیل
با سلام من سه شنبه هفته پيش از شما يك بسته به صورت انلاين خريد كردم
فروشگاه شما خيلي فروشگاه بي مسئوليتي هست من تا الان ده مرتبه با شما تماس گرفتم شما هنوز به من شماره پيگيري يا پيامكي نداديد كه من بدانم اين بسته پست شده نشده كجا هست اين بسته فقط خوب پول رو دريافت ميكنيد الان من نميدانم كه اصلا شما اين بسته را پست كرديد يا
شما سري به فروشگاههاي ديگه بزنيد به محض خريد از طريق پيامك يا ايميل مراحل ثبت و ارسال را براي خريدار پيامك ميزنند ولي من تا حالا چند بار تماس گرفتم شما فقط خريدار را سركار ميگذاريد
واقعا متاسفم خيلي بي مسئوليت هستيد نسبت به باقي سايتها
به این سوال امتیاز دهید:
عرفان محمدی پاسخ پذیرفته شده
با سلام و احترام ،
قبل از هر چیز ممنون از خرید و ثبت سفارشتون در سایت،
در مورد روال خرید باید بگم که شما پس از ثبت خرید و پرداخت فاکتور ایمیلی توسط سیستم جهت تائید سفارش و پرداخت و اعلام کد پیگیری سفارش دریافت خواهید کرد.
سپس در صورتی که اطلاعات درج شده در سایت توسط شما نیازی به تغییر یا تکمیل داشته باشد در این مورد با شما تماس گرفته میشود.
همچنین پس از ارسال کالا کد پیگیری مرسوله پستی برای شما ایمیل خواهد شد.
سپس پس از دریافت کالا که معمولا بسته به شرایط ممکن است نهایتا ۳-۴ روز کاری از سمت پست زمان بر باشد جهت کسب اطمینان از رضایت مندی شما با شما تماس گرفته خواهد شد.
پس از تمامی مراحل فوق فایل مربوط به خرید شما توسط سیستم بسته میشود.
تمامی این مراحل فقط و فقط بابت ایجاد یک تجربه خوب از خرید آنلاین در وبسایت NIC برای شما و بدون استثنا برای تمامی کاربران سایت انجام میشود.

در مورد عدم پیگیری و پاسخگویی تلفنی مجموعه ، کلیه پرسنل مجموعه در روزهای کاری از ساعت 9:30 تا 14:00 و از ساعت 17:00 تا 22:00 در مجموعه حضور دارند و پیگیری مراجعات و تماس های تلفنی را انجام میدهند.

در مورد تاخیر ۷ روزه در ارسال این امر کاملا در مجموعه غیر ممکن است اما از آنجایی که این اتفاق برای شما و چه بسا خود ما نیز بسیار ناخوشایند خواهد بود.
خواهش میکنم شماره فاکتور یا کالا و زمان خریدتون رو اینجا اعلام کنید تا خودم شخصا پیگیر حل این مشکل باشم.

باز هم بابت تاخیری که برای شما به وجود آمده پیشاپیش عذرخواهی میکنم و امیدوارم بتونیم سریعتر مشکل رو بررسی و حل کنیم .
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. پشتیبانی فروشگاه سایت
  3. # 1
Hamid پاسخ پذیرفته شده
بسته پستي امروز از طريق تيپاكس رسيد خيلي ممنون
ولي باقي سايت ها از طريق ايميل يا پيامك نحوه ارسال و شماره پيگيري را براي مشتري ارسال ميكنند شما همين كار رو هم انجام نميدهيد چند بارم تماس گرفتم با دوستان شما كه اگر از خود دوستان تان هم سوال كنيد ميدانند هر بار ميگويند تا چند لحظه ديگه مشخصات ارسال مرسوله را براي شما ارسال ميكنيم ولي خبري نشد از ايميل يا پيامكي براي اينكه مشخصات مرسوله را بدهند همين امروز صبح دوست شما به بنده گفتند تا چند لحظه ديگه با شما تماس ميگيريم و مشخصات ارسال را به شما ميدهيم ولي خبري نشد
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. پشتیبانی فروشگاه سایت
  3. # 2
Hamid پاسخ پذیرفته شده
شما اگر يه سر به سايت ديجي كالا بزنيد در قسمت پيگيري سفارش تمامي مراحل و مشخصات مرسوله ارسال شده را براي خريدار در قسمت كاربري مشتري قيد ميكند ولي سايت شما فقط مينويسد پول پرداخت شد و همين ديگر چيزي نمينويسد
شما هم حق بديد مشتري بايد بداند كه بسته اش كي و چه موقع و از چه طريق ارسال شده سايت شما وسيله هاي خوب و اصلي دارد ولي اي كاش كمي هم به خريدار بها بدهيد بد نيست مطمئن باشيد اين كار شما در خريد براي ما يك تجربه بد از شما ماند
اميدوارم كه از سايت هاي ديگر تجربه كسب كنيد
با تشكر
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. پشتیبانی فروشگاه سایت
  3. # 3
  • صفحه :
  • 1


هنوز برای این سوال پاسخی ثبت نشده است !
شما امکان ثبت پاسخ به این سوال را ندارید. .

انفورماتیک نوین

  • درباره NIC
  • پرسنل NIC
  • تغییرات سایت
  • موقعیت‌های شغلی

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه NIC میتوانید از تازه ترین اخبار و مطالب وبسایت و همچنین اعلامیه ها و تخفیف های فروشگاه مطلع شوید.