لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با اپ استورهای متفرقه آی او اس که نیازی به جیلبریک ندارند، شنا شوید

با اپ استورهای متفرقه آی او اس که نیازی به جیلبریک ندارند، شنا شوید

 به صورت پیش‌فرض، کاربران آیفون‌ها و آیپدها تنها قادر به دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها از طریق اپ استور اختصاصی اپل هستند. اپل ادعا می‌کند که محتوای ارائه شده در اپ استور به صورت کامل ایمن و عاری از هر نوع بدافزار و ویروس هستند.

در این میان بسیاری از کاربران ادعا می‌کنند که موارد ارائه شده در اپ استور محدود هستند و به همین دلیل نیاز به نصب اپلیکیشن‌ها از منابع دیگر خواهند داشت. اپل معمولاً به دلیل مسائل امنیتی یا تخطی از دستورالعمل اپ استور، اپلیکیشن‌ها را از این منبع بزرگ حذف می‌کند و به جای آن از کاربران می‌خواهد تا از اپلیکیشن‌های جایگزین استفاده کنند.

یکی از مهم‌ترین راه حل‌های دور زدن محدودیت‌های اپ استور استفاده از منابع متفرقه است که این روزها تعداد زیادی از آن‌ها برای آی او اس ارائه شده است. کاربران با استفاده از این اپ استورهای متفرقه می‌توانند اپلیکیشن‌هایی که در اپ استور رسمی ارائه نشده است را دریافت کنند.

تا پیش از این بسیاری از کاربران برای انجام چنین کاری نیاز به جیلبریک کردن دستگاه و دسترسی به Cydia داشتند. اما حالا اپ استورهای جدید ارائه شده دیگر نیازی به جیلبریک دستگاه ندارند. در ادامه چند اپ استور متفرقه برتر برای آی او اس خواهیم پرداخت.

نکته مهم: استفاده از این اپ استورها ممکن است از لحاظ ایمنی دستگاه شما را با مشکلات متعددی مواجه کند. پس به یاد داشته باشید که مسئولیت استفاده از آن‌ها به عهده خود شما است.

1.Panda Helper: یکی از محبوب‌ترین اپ استورهای متفرقه که برای دانلود و نصب اپلیکیشن‌های پولی به صورت رایگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از پاندا هلپر می‌توانید بسیاری از اپلیکیشن‌های مود شده و پولی را روی گوشی خود نصب کنید. گفتنی است که برای استفاده از این اپ استور، لزوماً نیازی به خرید اشتراک VIP سیزده دلاری آن نخواهید داشت و می‌توانید از آن به صورت کاملاً رایگان استفاده کنید.
2.TUTUApp: با استفاده از این اپ استور می‌توانید به بسیاری از اپلیکیشن‌های مختلف که در اپ استور اصلی ارائه نشده است دسترسی داشته باشید. TUTUApp برای اندروید، آی او اس و ویندوز ارائه شده است.
3.TweakBox: نیز همانند موارد بالا اپلیکیشن‌های مختلف را بدون نیاز به جیلبریک در اختیار شما می‌گذارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373