انجمن تخصصی محصولات اپل | NIC Apple Store
  1. ابوالفضل راهنما
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. جمعه , 03 ارديبهشت 1395 21:22
  4.  اشتراک از طریق ایمیل
سلام دوستان عزیز

متاسفانه من به یک مشکل جدی با گوشیم خوردم (ایفون ۵ اس ْ جیلبریک ْ‌ آی او اس ۸.۱.۲ )



به نظرم گوشی در حالت dfu گیر کرده و فورس ری استارت و هیچ روشی روش پاسخ نداده

هنگامی ک به آیتونز متصل میکنه ارور ریستور یا آپدیت رو میده و چه برای ریستور و یا آپدیت در هنگام انجام پروسه ارور ۴۰۱۳ میده

صفحه گوشی روشن میشه منتهی هیچی نمایش نمیده ...

کابل رو هم عوض کردم
همچنین یو اس بی رو

سیستم دیگه هم اصلا گوشی رو نمیشناسه آیتونزش

در ضمن آیتونزم هم آخرین نسخه است

هر کسی هم ی چیزی میگه
یکی میگه آی سی بیس باند پریده
یکی میگه باتری خرابه
یکی میگه هارد گوشی پریده
یکی هم میگه باید باتری قطع و وصل بشه بعد فریمور نصب شه

هیچکس یه مشکل رو نمیگه و متاسفانه من هم در شهرستانی ام که تا نزدیکترین شهر که تعمیر گاه قابل اعتماد داشته باشه ۴۰۰ کیلومتر راهه

ممنون میشم راهنمایی بکنید بنده رو
به این سوال امتیاز دهید:
پاسخ پذیرفته شده
سجاد بهشتی پاسخ پذیرفته شده
سلام دوستان عزیز

متاسفانه من به یک مشکل جدی با گوشیم خوردم (ایفون ۵ اس ْ جیلبریک ْ‌ آی او اس ۸.۱.۲ )



به نظرم گوشی در حالت dfu گیر کرده و فورس ری استارت و هیچ روشی روش پاسخ نداده

هنگامی ک به آیتونز متصل میکنه ارور ریستور یا آپدیت رو میده و چه برای ریستور و یا آپدیت در هنگام انجام پروسه ارور ۴۰۱۳ میده

صفحه گوشی روشن میشه منتهی هیچی نمایش نمیده ...

کابل رو هم عوض کردم
همچنین یو اس بی رو

سیستم دیگه هم اصلا گوشی رو نمیشناسه آیتونزش

در ضمن آیتونزم هم آخرین نسخه است

هر کسی هم ی چیزی میگه
یکی میگه آی سی بیس باند پریده
یکی میگه باتری خرابه
یکی میگه هارد گوشی پریده
یکی هم میگه باید باتری قطع و وصل بشه بعد فریمور نصب شه

هیچکس یه مشکل رو نمیگه و متاسفانه من هم در شهرستانی ام که تا نزدیکترین شهر که تعمیر گاه قابل اعتماد داشته باشه ۴۰۰ کیلومتر راهه

ممنون میشم راهنمایی بکنید بنده رو
سلام دوست عزیز
بعد از تعویض کابل ، آپدیت آیتونز ، استفاده از وی پی ان ، امتحان با سیستم دیگه و ... اگر مشکل حل نشه میتونه سخت افزاری باشه که باید حتما به یک تعمیرگاه مراجعه کنید


هنوز برای این سوال پاسخی ثبت نشده است !
شما امکان ثبت پاسخ به این سوال را ندارید. .

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه NIC میتوانید از تازه ترین اخبار و مطالب وبسایت و همچنین اعلامیه ها و تخفیف های فروشگاه مطلع شوید.

پیگیری سفارشات

تلفن تماس: 021 88 66 66 70 - 5 داخلی 202
ساعات پاسخگویی: 9:00 - 20:00

مشاوره و فروش

تلفن تماس: 021 88 66 66 70 - 5 داخلی 200 و 201
خط مستقیم: 0912 004 7278
خط مستقیم: 0912 004 7277

پشتیبانی گیفت کارت و اپل آیدی

تلفن تماس: 051 37071 داخلی 215 و 216
خط مستقیم گیفت کارت: 0915 700 7071
خط مستقیم اپل آیدی: 0915 004 7071

نرم افزار و سخت افزار

تلفن تماس: 051 37071
داخلی واحد نرم افزار: 210
داخلی واحد سخت افزار: 302
آدرس :

تهران، بلوار نلسون ماندلا ( آفریقا )، خیابان آناهیتا، برج امین، طبقه هفتم ( 021 88 6666 70 - 5 )

مشهد، بلوار دستغیب، نرسیده به چهارراه خیام، روبروی بانک کشاورزی ( 051 37071 )