آموزش ریستور و دانگرید و آپگرید
  1. همایون
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. چهارشنبه , 22 می 2013 04:24
  4.  اشتراک از طریق ایمیل
 

 

<p style="text-align: center;">آموزش ریستور

<p dir="RTL" align="center">ریستور تمام محصولات اپل به همین سه روش زیر صورت میگیرد:

<p dir="RTL" align="center"> 

<p dir="RTL">ابتدا فریموری را که متناسب با دستگاه شماست و میخواهید آن را نصب کنید از لینک زیر دانلود کنین:

<p dir="RTL">دانلود فریمورهای اورجینال

<p dir="RTL">(شما برای ریستور به نرم افزار آیتیونز نیاز دارید که میتوانید از لینک زیر هریک از نسخه های آن را دانلود کنین )

<p dir="RTL">دانلود انواع نسخه های آیتیونز

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL">روش اول )

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL">دستگاه خود را مستقیما به کامپیوتر متصل کنین و نرم افزار آیتیونز را اجرا کنین

<p dir="RTL">بعد از اینکه دستگاه توسط آیتیونز شناسایی شد شما میتوانید از دستگاه خود بک آپ (نسخه پشتیبان) تهیه فرمایید تا بعد از عمل ریستور بتوانید بک آپ خود را روی دستگاه برگردانید.

<p dir="RTL" align="center"> 

<p dir="RTL" align="center">[img]up/do.php?img=116[/img]

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL">حال دکمه  Shift رو از روی صفحه کلید نگه دارید و بر روی Restore iPhone… کلیک کنین

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL" align="center">[img]up/do.php?img=117[/img]

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL">فایل فریموری را که دانلود کرده اید را انتخاب کنید ، دقت کنین این فایل دارای پسوند .ipsw میباشد.

<p dir="RTL">آیتیونز از شما اجازه ریستور میخواهد و شما بر روی Restore کلیک کنید.

<p dir="RTL">دستگاه خود را تا پایان عملیات از کامپیوتر جدا نکنید و صبور باشید

<p dir="RTL">بعد از پایان عملیات ، آیتیونز دستگاه شما را شناسایی کرده و شما میتوانید با کلیک روی Restore Backup…  بک آپی که قبلا تهیه کرده بودید را روی دستگاه خود برگردانید.

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL" align="center">[img]up/do.php?img=118[/img]

<p dir="RTL" align="center"> 

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL">روش دوم و سوم )

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL">بردن دستگاه به دو حالت Recovery Mode و DFU Mode :

<p dir="RTL"> *اگر میخواهید دستگاه را به ورژن فعلی یا ورژن های بالاتر ریستور (آپ گرید) کنید از روش Recovery Mode   استفاده کنید.

<p dir="RTL"> *اگر میخواهید دستگاه را به ورژن های پایین تر ریستور (دانگرید) کنید از روش DFU Mode   استفاده کنید.

<p dir="RTL">بدین صورت میباشد که دستگاه را به یکی از این دو حالت برده و با کابل به کامپیوتر متصل میکنیم و آیتیونز را اجرا کرده و مانند روش اول ریستور میکنیم.

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL">حالت Recovery Mode  :

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL">دستگاه را کلا خاموش کرده و از هرگونه کابلی جدا کنید

<p dir="RTL">دکمه home را نگه دارید.

<p dir="RTL">در حالتی که home را نگه داشته اید دستگاه را با سیم به کامپیوتر متصل کنید.

<p dir="RTL">باز هم بدون رها کردن دگمه home منتظر باشید تا علامت( کابل + آیتیونز ) را روی دستگاه  ببینید و حالا شما به  Recovery Mode رفته اید.

<p dir="RTL">توجه : برای خروج از Recovery Mode کافیست که دستگاه را با دکمه power خاموش کرده و برای 10 ثانیه دو دگمه home + power را برای 10 ثانیه نگه دارید.

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL">آیفون در حالت Recovey Mode

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL" align="center">[img]up/do.php?img=119[/img]

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL" align="center"> 

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL">حالت  DFU Mode :

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL">آیفون را با سیم به کامپیوتر وصل کنید.

<p dir="RTL">آیفون را خاموش کنید.

<p dir="RTL">دو دکمه home + power را  برای 10 ثانیه با هم نگه دارید.

<p dir="RTL">دگمه power را رها کرده ولی همچنان home را نگه دارید و به کامپیوتر نگاه کنید تا زمانی که کامپیوتر دستگاهتان را به عنوان یک USB device بشناسد و چند لحظه بعدش آیتونز دستگاه شما شناسائی خواهد کرد.

<p dir="RTL">حالا به آدرس زیر در کامپیوتر رفته

<p dir="RTL">Conrol Panel -- Administrative Tools-- Computer Management-- Device Manager

<p dir="RTL">در قسمت Universal Serial Bus Controllers   باید این را زده باشد : Apple USB DFU mode

<p dir="RTL">اگر نبود دوباره مراحل را انجام دهید !

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL">آیفون در حالت DFU Mode  : (صفحه سیاه میباشد!)

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL" align="center">[img]up/do.php?img=120[/img]

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL">توجه :در هر دو حالت  Recovery  و  DFU   ، آیتیونز این پیغام را میدهد :

<p dir="RTL">//// اصلا مهم نیست :)

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL"> 

<p dir="RTL" align="center">[img]up/do.php?img=121[/img]

<p dir="RTL"> 

<p style="text-align: center;"> 
به این سوال امتیاز دهید:
پاسخ پذیرفته شده
alex پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
BA ARZE  SALLAM... JENABE HOMAUON... MAN DOCHARE  YE  MOSHKELI SHODAM KE BE KOMAK  NIYAZ  DARAM... MAN YE IPHONE  3GS DARAM  KE BA IOS4.1 KAR  MIKARD,,, MIKHASTAM BE IOS  5.1.1 TABDIL KONAM  KE  IPHONAM  BE HALATI DAR AMADE KE   AVAL AZ MAN ETELA ATI MOKHAD   VA DAR AKHARE  YE PAIAM MIYAD KE BAYAD KOSHI RA ACTIVE KONAM..IN PAYAM  RA BARAIE SHOMA  MINEVUSAM.. your iPhonecould not be activated because the activation server is temporarily unavailabe.try conecting your iPhone to iTunes to activate it or tryagain in a couple of minutes. if this problem persists contact Apple Support at apple.com/support.. in tamae payam ast  lotfan komak konied   dar zemn  pc    man......macbookpro....ast va jaditarin  itunse nasb miba shad   motazere javabe shoma  hastsatam  
Arman 512™ - مدیر انجمن پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
دوست عزیز لطفا فارسی تایپ کنید ./
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. # 1
sa پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
خدا لعنت کنه هرچی مشهدی . بیشرفا ایفون6 64 گیگ دومیلیون پانصدو چهل تومان شما 60 الی 70 تومان گرون میدید آن وقت این پول ها خوردن دارد خدا همتون لعنت کنه خاندان شما را بسوزن بیشرفا
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. # 2
fd پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
خدا لعنت کنه شما ها را
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. # 3
gjh پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
خدا همتون زیر گل کنه
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. # 4
vc پاسخ پذیرفته شده Pending Moderation
مرگ بر شماها
  1. بیش از یک ماه قبل
  2. مشکلات نرم افزاری آیفون
  3. # 5
  • صفحه :
  • 1


هنوز برای این سوال پاسخی ثبت نشده است !
شما امکان ثبت پاسخ به این سوال را ندارید. .

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه NIC میتوانید از تازه ترین اخبار و مطالب وبسایت و همچنین اعلامیه ها و تخفیف های فروشگاه مطلع شوید.

پیگیری سفارشات

تلفن تماس: 021 88 66 66 70 - 5 داخلی 202
ساعات پاسخگویی: 9:00 - 20:00

مشاوره و فروش

تلفن تماس: 021 88 66 66 70 - 5 داخلی 200 و 201
خط مستقیم: 0912 004 7278
خط مستقیم: 0912 004 7277

پشتیبانی گیفت کارت و اپل آیدی

تلفن تماس: 051 37071 داخلی 215 و 216
خط مستقیم گیفت کارت: 0915 700 7071
خط مستقیم اپل آیدی: 0915 004 7071

نرم افزار و سخت افزار

تلفن تماس: 051 37071
داخلی واحد نرم افزار: 210
داخلی واحد سخت افزار: 302
آدرس :

تهران، بلوار نلسون ماندلا ( آفریقا )، خیابان آناهیتا، برج امین، طبقه هفتم ( 021 88 6666 70 - 5 )

مشهد، بلوار دستغیب، نرسیده به چهارراه خیام، روبروی بانک کشاورزی ( 051 37071 )