لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید پکیج های iLife و iWork

نسخه جدید پکیج های iLife و iWork

اپل در کنفرانس خبری خود از نسخه جدید پکیج های iLife و iWork رونمایی کرد ، این ۲پکیج که شامل اپلیکیشن های iPhoto ، iMovie و GarageBand در شاخه iLife و اپلیکیشن های Pages ، Numbers و Keynote در شاخه iWork می شوند به طور کلی برای هماهنگی با iOS 7 و OS X Mavericks بازطراحی شده اند تا بتوانند از تمامی امکانات این دو سیستم عامل بهره ببرند.

تمامی این اپلیکیشن ها با حالت ۶۴ بیت نیز سازگار شده اند ، همچنین با سیستم ابری اپل یعنی iCloud نیز سیازگاری کامل پیدا کرده اند ، که اینها تنها جزیی از صد ها قابلیت جدید این پکیج های می باشند.

برای کاربران مک و iOS که به تازگی مک یا iDevice خریداری کنند پکیج های iLife و iWork  رایگان خواهد بود و کاربران کنونی نیز به صورت رایگان می توانند به این نسخه آپگرید کنند .

5b8f8afc0459d72af061a412ba7b7b75

                                    

686b7190a3533ac29629bdcd23c28333

 

به گفته Eddy Cue ، امروز یعنی روز آپدیت این اپلیکیشن ها بهترین روز در تاریخ اپل برای اپ های اختصاصی این شرکت هست. قابلیت هایی همچون iMovie Theater در برنامه iMovie یا Drimmer در برنامه GarageBand و سیستم تحت کلود اسناد iWork را هیچ جا و در هیچ اپلیکیشن دیگری نمی توانید پیدا کنید.

نسخه جدید iWork ساختن ارائه های سازمانی و یا حتی ویرایش و به اشتراک گزاری آن ها را راحت تر از هر وقت دیگه ای انجام می دهد. هم اکنون می توانید با استفاده از سیستم کلود iWork یک فایل در آیپد خود ایجاد کنید در مک آن را ویرایش کنید و همچنین با قابلیت جدید و فوقالعاده iWork تحت کلود می توانید به صورت گروهی و چند نفره بر روی یک پروژه کار کنید و با هم به ویرایش آن فایل بپردازید.

طراحی جدید پکیج iWork استفاده از ابزار ها و … را بسیار آسان تر و دلنشین تر میکند 

 54d803d8175f749dc70aec2563daddd3

458c42710192d87e377838347bdd8a79

 

 

iPhoto ، iMovie و GarageBand ، سه عضو خانواده iLife که سالیان سال است که همیار دستگاه های مک می باشند ، بالاخره این پکیج نیز دست خوش تغییراتی شد که بد نیست نگاهی به آن ها بیاندازیم.

هر ۳اپلیکیشن با حالت ۶۴بیت اجرا می شوند و برای iOS 7 و OS X Mavericks بازطراحی شده اند.

 

نسخه جدید iPhoto کاملا هماهنگ شده با iOS 7 و با ابزار های جدید عرضه می شود که ویرایش تصاویر را برای شما لذت بخش تر میکند, هم اینک در iOS می توانید تصاویر خود را به صورت یک اسلاید شو به اشتراک بگذارید و چندین قابلیت دیگر..

 

نسخه جدید iMovie نیز بازطراحی شده برای iOS 7 و OS X Mavericks که با قابلیت های جدید و محبوبی عرضه می شود ، در مک ساخت و ویرایش ویدیو ها به شدت سریع شده است که می توانید به راحتی به تمام ابزار ها دسترسی پیدا کنید ، در iOS قابلیت انجام چندین کار همزمان اضافه شده است و در نهایت قابلیت iMovie Theater که می توانید کلیپ های ساخته شده خود را بر روی تمام دستگاه های iOS و اپل تی وی خود تماشا کنید.

 

و در نهایت اپلیکیشن فوقالعاده GarageBand که به گفته اپل بزگترین آپدیت را در طول تاریخ عرضه اش امروز دریافت کرده است.

بازطراحی شده برای iOS 7 و OS X Mavericks به همراه مجموعه ای از ترانه های جدید و قابلیت های فوقالعاده ، قابلیت هایی همچون Drummer و کنترل پیشرفه اپلیکیشن. در iOS شما می توانید موزیک هایی که ساخته اید را بوسیله AirDrop بین افراد مختلف به اشتراک بگذارید و به واسطه اینکه این اپ با حالت ۶۴ بیت اجرا می شود موزیسین های می تواند تا ۳۲ترک به صورت کامل و حرفه را با این اپلیکیشن بسازند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373