لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارایه ی نسلی کاملا جدید از سرگرمی هاو بازی های ای او اس

ارایه ی نسلی کاملا جدید از سرگرمی هاو بازی های ای او اس

 

بازی ماشینهای هوش مصنوعی انکی درایو (Anki drive) تا 23 اکتبر ارایه می شود

این بازی برای اولین بار در WWDC معرفی شد و تا اواخر این ماه بر روی دستگاه های ای او اس (iOS) ارایه می شود.بر خلاف سایر اسباب بازیهای مسابقه ای استاندارد، انکی درایو (Anki drive) تا حد زیادی خود عامل است و توسط این شرکت به عنوان یک “بازی ویدئویی در جهان واقعی” معرفی شده است.این بازی شبیه به مسابقه ماشینهای پیستهای شیار دار است ، که به آن ترکیبی از: هوش مصنوعی، ماشین با توانایی یادگیری و کنترل های مبتنی بر گوشی های هوشمند افضوده شده است.

انکی درایو anki drive

لوازم بازی

این اتوموبیلها بر روی یک پیست مخصوص چاپی قرار میگیرند و با استفاده از بلوتوث کم مصرف به ای فون متصل میشوند. با استفاده از دوربینی بسیار کوچک و نرم افزار مخصوص ماشین محل خود را بر روی پیست تثبیت میکند و فرمان را در اختیار میگیرد.

ankidrive انکی درایو

روش بازی

بازیکنها در ایفون با نرم افزارانکی  گاز و صلاحها را به عهده میگیرند و با شلیک به ماشینهای دیگر داخل پیست سعی بر کسب بیشترین امتیاز میکنند.

 

meet rho انکی درایو سرخ

هر اصابت به امتیاز تبدیل میشود و امتیاز ها را میتوان برای ارتقا ی ماشین و یا صلاح ها استفاده کرد.

نحوهی بازی

 انکی درایو

هر ماشینی نام ،شخصیت ،شتاب ،سرعت ویا انرژی منحصر به فرد خود را دارد. اعضای انگجت (Engadget ) که شانس مسابقه با این ماشینها را داشتند اینطور توضیح میدهند:

به محض این که شما پیست رو آماده میکنید،خیلی ساده می تونید اتومبیلها رو روی پیست رها کنید و برید، اصلا نیاز به فشارن پدال گاز نیست. در واقع، اتومبیل حتی میدونه کجا باید دور بزنه. ما می خواستیم ببینیم میتونیم کارشون رو خراب کنیم، این طوری که ما یکی رو برداشتیم و تو مسیر اشتباهی گذاشتیم تا ببینیم چه کار میکنه.  پاسخ : سریع دور زد و به مسیر درست برگشت.

خوب اگر اتومبیل ها می تونند خودشون رانندگی کنند، پس چه نیاز به شما هست ؟

شما میتونید با چرخوندن ای فون به چپ و راست برای  تایین تند تر یا باز تر رد کردن پیچها روی مسابقه تاثیر بگذارید. سلاح های ویژه ای نیز وجود دارد که شما می تونید وقتی در یک رقابت هستید به کار بگیرید – مثلا چند تا از آنها عبارتند از پرتو تراکتور که با گذاشتنش سر راه باعث کم شدن سرعت حریف میشه و یا یک اسلحه است که شما می توانید با استفاده از آن سرعت رقبا رو از پشت کم کنید.

انکی درایو آبی

اقسام بازی

انکی درایو روشهای مختلفی از بازی را شامل میشود، بازی چند نفره که میشه به شکل همه به دنبال یکی یا همه بر علیه هم بازی بشه و در حالت تک نفره یک ماشین با هوش مصنوعی کنترل میشود و ماشین دیگر توسط بازیکن کنترل خواهد شد. هر ماشینی خصوصیات مخصوص خود را داراست و هیچ ماشینی را نمیتوان طوری ارتقا داد تا بر سایرین چیره شود چون ارتقا ی هر توانایی باعث خاص شدن توانایی دیگری در سایر خودرو ها خواد بود.

ankidrive

در آخر

انکی درایو در 23 اکتبر در فروشکاه ها و سایت اپل آمریکا و کانادا به قیمت 199 دلار ارایه خواهد شد، هر مجموعه شامل 2 ماشین پیست مخصوص و شارژر میشود و 2 خودرو اضافی نیز هر یک به قیمت 69 دلار ارایه خواهد شد

نرم افزار انکی درایو را میتوانید از اپ استور تهیه کنید[لینک مستقیم]

EasyBlog.require()
.library(‘videojs’)
.done(function() {
videojs(‘video-5d7d56c84c9c8bd500b1236a1c3e0ad7’, {
“controls”: true,
“autoplay”: false,
“loop”: false }, function(){
});
});

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373