لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سفینه ی استیو جابز از اپل برای پرواز تایید گرفت

سفینه ی استیو جابز از اپل برای پرواز تایید گرفت

استیو جابز قبل از مرگش میراثی به یادماندنی برای اپل به جای گذاشت!

 

چندی پیش خبرگزاری مرکوری نیوز تصاویر را از مقرر جدید اپل که با نام «سفینه فضایی» شناخته می‌شود و قرار است در کوپرتینو بنا شود، منتشر نموده. اپل  نیز ویدئویی را منتشر کرده است که نمایانگر کنفرانس خبری برگزار شده برای معرفی مقر جدید اپل در کوپرتینو است. موضوعی که در زمان استیو جابز طرح آن نهایی شد و به خوبی می‌توان دید خاص او را در بخش‌های مختلف طرح مشاهده کرد .این پروژه تا به امروز منتظر مجوز شورای شهر کوپرتینو بود.

به تازگی تیم کوک از طریق توییتر ابراز خوشحالی نمود و اعلام کرد که مجوز ساخت این بنای بزرگ صادر شده است.

 Screenshot 55

 تیم کوک از طریق توییتر ابراز خوشحالی نمود و اعلام کرد که مجوز ساخت این بنای بزرگ صادر شده است

پیش از این نیز تصاویر مختلفی از مقرر جدید اپل در کوپرتینو منتشر شده بود، اما در هیچ کدام تا این حد، جزئیات طرح قابل مشاهده نبودند. مقرر جدید اپل شبیه به یک شهر کوچک با امکانات مختلف از جمله باشگاه‌های ورزشی و سلامت، مراکز بهداشتی، فضای کافی برای تحقیق و توسعه و غیره است.

در بهترین حال کمپ جدید اپل در کوپرتینو تا سال 2016 حاضر نخواهد نشد، اما وقتی این مجموعه حاضر شود آنوقت کارمندان اپل در محیط کاری فوق العاده متفاوتی مشغول به کار خواهند شد.

شروع به کار ساخت مقرر جدید اپل برای سال گذشته برنامه ریزی شده بود اما تا به امروز مجوز ساخت آن صادر نشده بود.

در مورد جزیات طرح میتوان به این موارد اشاره کرد که این بنا شامل، سالن‌های سینما، پارکینگ‌های زیرزمینی و ساختمان‌های مخصوص برای انجام پروژه‌های مخفی،ساختمان‌هایی با کاربری اداری، تحقیقاتی و توسعه‌ی محصولات خواهد بود.

این پروژه ، تجمیع 176 سایت موجود در محوطه‌ی اپل است و به‌اندازه‌ای جامع خواهد بود که همه‌ی نیازهای عمرانی اپل را اعم از بخش اداری، آزمایشگاه‌های تحقیق و توسعه، پارکینگ، مراکز تفریجی برای کارکنان و گلخانه‌ی مرکزی بزرگ رفع خواهد کرد. طراح این پروژه‌ی بزرگ، موسسه‌ی معماری و طراحی فاستر و شرکا است که توسط نورمن فاستر مدیریت می‌شود. همچنین طراحی فضای سبز نیز بر عهده‌ی OLIN است که یک موسسه‌ی طراحی و اجرا در زمینه‌ی فضاهای سبز است و توسط Laurie Olin‌ اداره می‌شود.

مساحت قسمت مسقف پروژه 248.000 مترمربع بوده و کل پروژه مساحتی بالغ بر 318.000 مترمربع خواهد داشت که شامل دفاتر اداری، تحقیقاتی و تولیدی خواهد شد. 22.000 مترمربع جهت تالار کنفرانس، سالن بدن‌سازی و همچنین خدمات پارک خودرو توسط خدمه خواهد بود. همچنین 8500 مترمربع برای گلخانه، پارکینگ و همچنین ساختمان‌هایی برای مصارف امنیتی در نظر گرفته شده است. این ساختمان‌ها از لحاظ مصرف انرژی بسیار بهینه هستند و از انرژی‌های تجدید پذیر استفاده می‌کنند که از طریق سلول‌های خورشیدی تعبیه شده در محوطه، تامین انرژی خواهند کرد.پشت بام تمام ساختمان‌ها با سلول‌های خورشیدی پوشیده شده‌ است تا بخش زیادی از انرژی الکتریکی مورد نیاز این مجموعه توسط انرژی خورشید تامین شود.

مطلب ویکی پدیا در این باره

تصاویر و  فایلهای  PDF از جزییات کامل پروژه

 

 

Apple-Campus-2-render-5

Apple-Campus-2-render-4

Apple-Campus-2-render-3

Apple-Campus-2-render-2

Apple-Campus-2-render-1

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420