لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیروزی دیگر برای Apple در برابر Samsung

پیروزی دیگر برای Apple در برابر Samsung

 

کمپانی اپل با ثبت یک درخواست از کمسیون تجارت بین المللی امریکا (ITC) خواست تا ممنوعیت ورود محصولات سامسونگ به خاک ایالات متحده را گسترش دهد. این درخواست شامل تعداد بیشتری از اسمارت فون های سامسونگ می شود. ITC قبلا کمپانی سامسونگ را به جرم تخلف برروی دو پتنت متخلف شناخته بود، اما اپل خواستار تجدید نظر در این مورد شده و اعلام کرده که تخلف برروی سه پتنت دیگر نیز در محصولات سامسونگ دیده می شود. شرکت اپل سال ۲۰۱۲ در نتیجه دادخواست پرداخت خسارتی به مقدار یک میلیارد دلار از رقیب کره جنوبی اش، پیروز شده بود.

به گفته Florian Mueller از FOSS Patents هدف اپل تمرکز برروی پتنت هایی است که به محصولات فعلی سامسونگ مربوط می شود، نه پتنت هایی که در مورد محصولات قدیمی این شرکت است و براساس آنها این شرکت کره ای هفته قبل ممنوعیت واردات گرفت.

0909908d-5718-4dea-8103-e43c1b6dffe5-444x333

در چهارچوب حکم کمیسیون تجاری بین المللی ایالات متحده امریکا، مشخص گردید که سامسونگ، تکنولوژی شرکت اپل را به شکلی غیر قانونی استفاده کرده است. در حالیکه این کمیسیون واردات برخی از محصولات این شرکت را ممنوع کرد، ولی ۴ مورد اعتراض دیگر شرکت اپل را رد کرد.

اپل که مدت مدیدی است در تلاش ممنوع شدن محصولات سامسونگ در ایالات متحده امریکا میباشد، موفق به کسب یک پیروزی بر اساس حق ثبت متعلق به شرکتش گردید.

 وکیل شرکت حقوقی ویلمرهال که مرکزش در واشنگتن بوده و وکالت اپل را بر عهده دارد، گفت: “شرکت اپل برای تولید دستگاهی انقلابی، در طول ۵ سال، ۵ میلیارد دلار مصرف کرده است. ولی سامسونگ گفت، ما این دستگاه را به راحتی کپی میکنیم و در عرض ۳ ماه دستگاهشان را حاضر کردند.”

همچنین وکیل شرکت سامسونگ نیز ابراز داشت، در صورتی که قوانین حق ثبت نقض شده باشد، خسارت معلوم شده، باید معقول باشد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373