لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

iPad جدید چه ظاهر وامکاناتی خواهد داشت؟؟

iPad جدید چه ظاهر وامکاناتی خواهد داشت؟؟

 با نزدیک شدن به روز کنفرانس اپل شایعات در مورد محصولاتی که قرار است رونمایی شوند نیز بیش از پیش بیشتر می شوند.همانطور که در کنفرانس نسل جدید آیفون دیدیم شرکت اپل از وجود تکنولوژی جدید Fingerprint در نسل جدید آیفون را رونمایی کرد اما ایا iPad 5 هم سنسور Touch ID خواهد داشت؟

با توجه به اینکه تنها چند روز تا مراسم معرفی آیپد های جدید فاصله داریم سایت چینی CtechCn تصویری را منتشر کرده که طبق آن ادعا کرده آیپد ۵ هم سنسور Touch ID که همراه با iPhone 5s در ماه گذشته معرفی شد را همراه خواهد داشت.

 

6505b5ac2f2d9f26e1fc04cdb38d9518

البته این تصویر کمی محو است و نمی توان نظر قطعی راجع به آن داد ولی در آن حدی که بتوان فهمید جای دکمه هوم سنسور Touch ID قرار دارد، دیده می شود.

اما به هر حال این تصاویر تماما شایعه هستند و شرکت اپل نیز همانند گذشته هیچ کدام از این خبر های را نه تایید و نه رد نمی کند.همچنین در خبرهایی که در گذشته نیز منتشر شد ادعا شده بود که محصول آیپد نیز قرار است در قالب Gold نیز رونمایی شود.

نوار فلزی دور Touch ID ظاهرا بزرگ تر از نمونه موجود در iPhone 5s می باشد و درست مشخص نیست که آیا معماری سنسور Fingerprint با نمونه موجود در iPhone 5s تفاوت دارد یا خیر. این احتمال وجود دارد که اپل چند قابلیت اختصاصی مخصوص تبلت را برای Touch ID در آیپد قرار داده باشد.

اپل ماه گذشته اولین سنسور هوشمند اثرانگشت میان تلفن های هوشمند را در iPhone 5s قرار داد. البته این قابلیت در iPhone 5c وجود ندارد. حال انتظار می رود که سه شنبه هفته آینده شاهد مراسم رونمایی از آیپد ۵ و آیپد مینی ۲ باشیم و اینکه ببینیم سرانجام سنسور های اثرانگشت پای خود را به بازار تبلت ها هم باز خواهند کرد، یا خیر؟

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت