لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رقابت رنگی آیفون های ۵ سی اپل

رقابت رنگی آیفون های ۵ سی اپل

رقابت رنگی آیفون های اپل,کدام رنگ مناسب شماست؟

راهنمای انتخاب رنگ های آیفون ۵ سی.
بیش از هر آیفون دیگر در تاریخ شرکت اپل,آیفون ۵ سی به رنگ ها و شخصیت آدمها بستگی دارد.اپل با ارائه آیفون ۵ سی که دارای بدنه ای از پلی کربنات و پلاستیک سخت است پای روانشناسی رنگ ها را به شرکت خود باز می کند.این دستگاه در ۵ رنگ سبز و سفید و آبی و زرد و قرمز به بازار آمده است( گویا اپل علاقه زیادی به عدد ۵ داره!!!)
رنگ در این دستگاه انتخاب بیشتری به شما می دهد البته بیشتر و سخت تر.اگر شما در انتخاب رنگ مورد نظر خود از این دستگاه ها دچار سر درگمی هستید خواندن این مطلب می تواند برای شما بسیار مفید باشد.
 
رقابت رنگی آیفون های اپل
 
 رنگ های مختلف با ظاهری یکسان.
اگر شما نگران این هستید که صفحه رویی آیفون شما چه رنگی خواهد بود دیگر جای نگرانی نیست.صرف نظر از رنگ هایی که انتخاب می کنید صفحه رویی آیفون ۵ سی مشکی خواهد بود. همه چیزی که شما خواهید دید یک لبه باریک پلی کربنات خواهد بود که به زیبایی با رنگ مشکی صفحه رویی همنشینی دارد.
 

گرد و خاک و تغییر رنگ آیفون ۵ سی

شایعه شده بود که اپل ارایه آیفون ۴ خود را برای  آن به تعویق انداخته بود تا در مقابل تغیر رنگ ناشی از اشعه ماوراع بنفش مقاومت لازم را داشته باشد.و این تلاش نتیجه بخش بوده. این موضوع را می توان از آیفون های باقی مانده در پشت ویترین های فروشگاه های آیفون متوجه شد.یا آیفون های 3G  و 3GS و …. بنابر این اصلا نگران تغیر رنگ آیفون خود نباشید.
 سطح رویی آیفون ۵ سی
 
رنگ های روشن و تیر هر کدام به نوعی گرد و غبار و را نشان می دهند.خط خش های ناشی از خراش ها زیر نور بر روی پس زمینه تیره بیشتر خودشان را نشان می دهند اما از آنجایی که آیفون ۵ سی از پلی کربنات رنگی استفاده شده و در این مواد رنگ بطور یکنواخت ترکیب شده است دیگر جای هیچ نگرانی نیست.
 
برای بسیاری از مردم رنگ گوشی یک نگرانی زود گذر است و اهمیت چندانی ندارد چرا که به زودی بعد از خریدن گوشی مورد علاقه خود آن را در کیف های محافظ قرار می دهند با این حال کیف های محافط آیفون ۵ سی رنگ گوشی شما را نشان خواهند داد.در واقع بازار یابان اپل این مساله دقت کرده اند و برای آیفون جدید کیف های مناسبی زراحی کرده اند تا هر کسی با هر سلیقه ای هر رنگی را که میخواهد با رنگ آیفون خود هماهنگ سازد.رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید و بعد کیف مناسب آن را انتحاب کنید تا به ترکیب دلخواهتان برسید.
کیف های آیفون ۵ سی

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373