لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اثر انگشت کاربران آیفون 5s ذخیره خواهد شد؟

آیا اثر انگشت کاربران آیفون 5s ذخیره خواهد شد؟

همانطور که میدونید اپل در آیفون 5s سنسور اثر انگشت قدرتمندی رو قرار داده که کاربران خودش رو از کد های چهار رقمی نجات بده و امنیت گوشی های خودش رو بالا ببره.اپل با استفاده از این تکنولوژی نه چندان جدید اما جذاب علاوه بر شوق ذوق فراوانی که در دل مخاطلبین آیفون های خودش ایجاد کرد موج عظیمی از نگرانی ها رو هم به سمت خودش کشاند. در حالی که عده ای از کاربران آیفون با دیدن نوار آلومینیومی و دکمه مرکزی (Home) جدید و سنسور تشخیص اثر انگشت برای خرید این دستگاه مشتاق تر شدند عده ی دیگه ای نگران ثبت اثر انگشتشان در سیستم های امنیتی و نظامی شدند . سوالی که با این قابلیت جدید پیش میاد این هست که آیا اثر انگشت ها در جایی به غیر از خود دستگاه ذخیره خواهد شد یا خیر؟

سنسور تشخیص اثر انگشت آیفون 5s

آیا اثر انگشت کاربران آیفون 5s ذخیره خواهد شد؟

بدون شک پاسخ مسئولین اپل به این سوال منفی هست.اپل همراه با معرفی این قابلیت که به نظر از برتری های آیفون 5s هست اعلام کرد که اطلاعات کاربران همچون گذشته حفظ خواهد شد. طی این نگرانی ها وال استریت ژورنال هم مطلبی به نقل از سخنگوی شرکت اپل مبنی بر اینکه ” اسکنر اثر انگشت عکس اثر انگشت ها را در خودش ذخیره نمی کند ” منتشر کرد.جالبه بدونید که این سنسور اثر انگشت رو بصورت کد های پراکنده ای درخودش ذخیره می کنه و هر بار که ازش استفاده بشه از اون کد ها استفاده می کنه. اپل مدعی شده که حتی با مهندسی معکوس هم نمی شه اثر انگشت کسی رو برداشت. استفاده کنندگان آیفون هم میتونن از رمز عبور 4 رقمی قبلی استفاده کنن هم میتونن از رمز عبور اثر انگشت.نکته قابل توجه اینه که آپل اعلام کرده که اگر دستگاه شما گم یا دزدیده بشه هکر ها و یا سارق هایی که قصد رمز گشایی آیفون شما رو دارن تنها 48 ساعت وقت دارن نه بیشتر تازه اونم فقط برای رمز گشایی قفل چهار رقمی نه کد اثر انگشت.باید منتظر بمونیم ببینیم این حرف ها راه به جایی می بره یا نه.

در نهایت باید به کسانی که نگران دزدیده شدن اثر انگشتشون هستن گفت که می تونن از این قابلیت جدید استفاده نکنن تا نگران هیچ چیز نباشن.این قابلیت جایگزین قابلیت قبلی نشده.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420