لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مروری بر آی او اس 7 در کنفرانس WWDC

مروری بر آی او اس 7 در کنفرانس WWDC

تا جنجال برانگیز ترین معرفی سیستم عامل سال، تنها چند ساعت دیگر فاصله داریم و تا کنون شاهد شایعات بسیاری در این باره بوده‌ایم. تمامی شایعات موجود از پایه اشتباه‌اند و محصول نهایی چیزی کاملا متفاوت از تصورات ما خواهد بود.

کنفرانس اپل

کنفرانس شرکت اپل

امشب ساعت 21:00 کنفرانس WWDC اپل با حضور توسعه دهندگان نرم افزاری محصولات مبتنی بر سیستم عامل‌های اپل برگزار می‌شود و این کمپانی از تغییرات اعمال شده در iOS 7 پرده بر خواهد داشت. در همین راستا وال استریت ژورنال گزارشی را پیش از شروع کنفرانس اپل منتشر کرده و اطلاعاتی از رابط کاربری مسطح iOS 7 و چند قابلیت تازه این سیستم عامل، ارائه کرده است.

همچنین امروز یک از روزهای  شلوغ و سرنوشت ساز دنیای فناوری است :

شرکت اپل

E3 – مهمترین نمایشگاه تخصصی بازی – رسما شروع به کار خواهد کرد و مایکروسافت، سونی و نینتندو از فناوری و محصولات جدید خود پرده بر خواهند داشت. اما این همه ماجرا این نیست و اپل نیز امروز برای معرفی نسل بعدی سیستم عامل موبایل خود که گفته می‌شود با تغییرات اساسی همراه خواهد بود، انتخاب نموده تا امروز را به یک روز تاریخی مبدل کند.

آی او اس ۷

اپل بدون شک از نسل جدید سیستم عامل موبایل خود با نام iOS 7 پرده بر خواهد داشت. گفته می‌شود در این سیستم عامل رابط کاربری و طراحی ظاهری سیستم‌عامل به طور کامل تغییر کرده است. اگر اپل نتواند تغییرات مثبت و اساسی را در سیستم‌عامل  محبوب خود اعمال کند بدون شک شرایط برای گوگل بهتر از قبل می‌شود و به نوعی رشد اندروید شیب بیشتری به خود خواهد گرفت. ساعت 5 صبح روز سه شنبه نیز کنفرانس تخصصی سونی برگزار می‌شود و بالاخره از مشخصات فنی دقیق پلی استیشن 4 و همچنین شکل و شمایل ظاهری آن مطلع خواهیم شد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373