لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استفاده از آیپد با بدنه ای از طلای 24 عیار برای مهمانان برج العرب دبی!

استفاده از آیپد با بدنه ای از طلای 24 عیار برای مهمانان برج العرب دبی!

 

اولین آیپد ساخته شده از جنس طلا متلعق به یک مرد ثروتمند عرب می باشد.که وی آیپد خود را در جواهر فروشی داماس که بزرگ ترین جواهر فروشی در جهان است به نمایش عموم گذاشت تا با پولی که از فروش آن بدست می آورد بتواند به امور خیریه و بیماران سرطانی کمک کند.حال مدیرکل هتل بزرگ برج العرب دبی اعلام کرده است که از این به بعد برای هر یک از مهمانان خود یک آیپد اپل با روکشی از طلای 24 عیار برای استفاده در طول اقامت وی در هتل ارائه می دهد. برج العرب تنها هتل 7 ستاره جهان خواهد بود که مهمانان آن برای دسترسی به خدمات مختلف هتل می توانند از آیپد اپل به عنوان یک “virtual concierge” (راهنمای مجازی توریست) استفاده کنند.

Heinrich Morio ،مدیر کل برج العرب می گوید : فلسفه استفاده از آیپد اپل با بدنه ای از طلای 24 عیار تنها برای ترغیب مهمانان خارجی مختلف از سراسر جهان برای اقامت بیشتر در هتل است.

امجد علی، مدیر عامل یکی از بزرگ ترین شرکت های طلا و جواهر سازی واقع در لندن درباره آیپد های طلاکاری شده که برای این هتل 7 ستاره ساخته شده است، چنین می گوید : برای تبدیل آیپد به یک گجت بسیار لوکس بهترین راه استفاده از روکش طلای 24 عیار است تا بتواند شکوه و عظمت بهترین هتل 7 ستاره در جهان را دو چندان کند. به جرات می توان گفت که آیپد اپل با روکشی از طلا و برج العرب دبی هر دو جز بهترین گجت و هتل در جهان بشمار می آیند.

همچنین هر یک از اتاق های این هتل به یک عدد iMac اپل مجهز شده اند. جالب تر از آن نرخ اتاق های آن می باشد که از 985 پوند به ازای هر شب اقامت شروع و تا 12،339 پوند برای سوئیت سلطنتی، نرخ بندی شده است. اگر به دبی سفر کردید و قصد خرید آیپد با روکشی از طلای 24 عیار را داشتید ، می توانید به فروشگاه های برج العرب مراجعه کنید. همچنین در فروشگاه های آن در کنار آیپد اپل، آیپد مینی و آیفون اپل با بدنه ای از طلا برای شما خریداران عزیز در دسترس می باشد.

نظر خود را در این باره با دیگران در میان بگذارید ؟

Source : iclarified

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420