لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اتمام شماره معکوس 50 میلیاردمین دانلود از اپل استور

اتمام شماره معکوس 50 میلیاردمین دانلود از اپل استور

 

امروز فروشگاه برنامه های اپل به 50 میلیاردمین دانلود خود از زمان آغاز به کار خود در سال 2008 رسید. حدود دو هفته پیش اپل شمارش معکوسی برای گذشتن از مرز ۵۰ میلیاردمین دانلود از اپ استور در سایت خود راه اندازی کرد و سرانجام ساعاتی پیش اپل  اعلام کرد ۵۰ میلیاردمین  اپ از اپل استور دانلود شد.

هنوز برنده خوش شانس این رویداد بزرگ از طرف اپل اعلام نشده است. کسی که ۵۰ میلیاردمین اپلیکیشن را دانلود کند یک گیفت کارت ده هزار دلاری برای خرید برنامه ،بازی ،آهنگ و… از اپل استور از طرف اپل جایزه خواهد گرفت. همچنین به 50 نفر پس از او هرکدام، گیفت کارتی به ارزش 500 دلار هدیه داده خواهند شد.

اولین شمارش معکوس اپل برای ۱۰ میلیارد دانلود از اپل استور در سال 2011 صورت گرفت و تنها یک سال بعد شمارش معکوس بر روی ۲۵ میلیارد دانلود قرار گرفت.اما نزدیک به 3 سال 8 ماه برای رسیدن به ۲۵ میلیارد دانلود از اپل استور زمان برد و 25 میلیارد دانلود بعدی در کمال تعجب تنها 14.5 ماه طول کشید. اپل در سال 2013 با 50 میلیارد دانلود از اپل استور رکوردی جدید را در کارنامه ی خود به ثبت رساند که نسبت به سال های قبل بی سابقه بوده است.

اگر نگاهی دقیق به آمار و ارقام داشته باشیم اپل استور رشد حیرت آوری در طول مدت کوتاه حضور خود داشته است. ماه ژانویه، اپل از مرز ۴۰ میلیارد دانلود گذر کرد و این بدان معناست که  ۱۰ میلیارد دانلود تنها در 5 ماه رخ داده است. که در نوع خود بی نظیر است.

 

source : macrumors

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373