لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Frostbite Go Engine ،آینده جدید بازی های iOS

Frostbite Go Engine ،آینده جدید بازی های iOS

 

روز به روز نسخه های جدیدی از گوشی های هوشمند با سخت افزاری پیشرفته روانه بازار می شود. وجود سخت افزار های قوی بر روی این گوشی ها مستلزم اجرای بازی هایی با گرافیک بالاتری می باشد. امروز شرکت بازی سازی EA در وب سایت خود اعلام کرد که قصد دارد برای ساخت بازی هایی گرافیگی و قدرتمند جدید خود برای پلت فرم iOS و اندروید از موتور جدید و توانمند Frostbite Go بهره ببرد.

شرکت EA در ساخت بهترین عناوین بازی های خود برای کنسول های بازی از نسخه 4 و 3 Frostbite استفاده می کند. که از جمله آن ها می توان به بازی های Battlefield و Need for Speed و … اشاره کرد. همان طور که قبلا  اشاره کردیم شرکت EA قرار است از سری جدید موتور گرافیکی Frostbite با نام Frostbite Go در ساخت بازی های iOS و اندورید استفاده کند.

شرکت EA در وب سایت رسمی خود در مورد موتور گرافیکی Frostbite Go چنین می گوید:

” یکی از هیجان انگیز ترین پروژه های فعلی ما برای ساخت سری جدید بازی های قدرتمند برای پلتفرم ها، موتور Frostbite Go نامیده می شود. توانمند سازی توسعه دهندگان شرکت EA در ساخت بازی در بخش تلفن همراه به خوبی به اثبات رسیده همچنین در کار با موتور Frostbite نیز موفق بوده اند. این تجربیات در به کار گیری موتور Frostbite برای ساخت بازی به زودی با استفاده از موتور گرافیگی Frostbite Go برای سیستم عامل های iOS و اندروید به نمایش گذاشته خواهد شد.  “

با این حال امیدواریم با به کارگیری از این موتور های گرافیکی برای ساخت هرچه بهتر بازی ها شاهد سطح جدید از بازی ها برای سیستم عامل iOS باشیم.

 

Source :  theverge

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373