لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رتبه ششم اپل در بین ۵۰۰ ابرشرکت در جهان

رتبه ششم اپل در بین ۵۰۰ ابرشرکت در جهان

 

مجله فورچون 500 به تازگی فهرستی از رتبه‌ بندی سالانه کمپانی‌های مختلف در سال 2013 -در سایت money.cnn- منتشر کرده است. در لیست اعلام شده توسط این مجله، شرکت اپل از بین 500 تا از بهترین شرکت های جهان توانسته با افتخار در رتبه ششم قرار بگیرد.

فورچون یک مجله تجاری آمریکایی است که در سال ۱۹۳۰ توسط هنری لوس بنا نهاده شده‌است. این مجله بیشتر برای انتشار رتبه‌بندی سالانهٔ کمپانی‌های مختلف براساس درآمدشان معروف شده است و همان طور که بیان کردیم به تازگی فهرستی از رتبه‌بندی سالانه کمپانی‌های مختلف توسط مجله فوق در سال 2013 برای عموم منتشر گردیده است. سال 2012 در فهرست سالانه مجله ی  فورچون 500 ، اپل در درآمد ناخالص خود در بین شرکت های دولتی ایالات متحده در رتبه 17 قرار گرفته بود اما در سال 2013 شرکت اپل توانست نمایش قوی و چشمگیری از خود در جهان به نمایش بگذارد.اما در بین این ده شرکت برتر، خبری از شرکت سامسونگ و ماکروسافت نیست.

در ماه سپتامبر سال گذشته تیم کوک مدیر عامل حاضر اپل درباره مشکلات به وجود آمده در نقشه اپل از کاربران خود عذر خواهی کرد، همچنین با وجود مشکلاتی در جنس بدنه آیفون 5 و رکود بد در ارزش سهام شرکت، باز نتوانست اپل را از بهترین کمپانی های حاضر جهان دور کند. با این حال هنوز زمان بسیاری برای ارائه نوآوری های جدید در محصولات آینده خود در اختیار دارد.

در فهرست زیر ۱۰ شرکت از سودآورترین شرکت‌های جهان، که در سال 2013 توسط مجله فورچون، منتشر شده است را می توانید مشاهده کنید.

 

source :  money.cnn

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373