لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

EarSkinz پوششی عالی برای ارائه صدایی بهتر در EarPod اپل

EarSkinz پوششی عالی برای ارائه صدایی بهتر در EarPod اپل

 

روز به روز انسان های مختلفی با ارائه ایده های مختلف و کوچک خود توانسته اند بهبود های چشم گیری در تکنولوژی و فن آوری های داشته باشند. به تازگی پوششی به نام EarSkinz با جنس سیلیکونی و طراحی خلاقانه خود، توانسته صدا بهتری را برای EarPod اپل به نمایش بگذارد.

اگر تجربه ی استفاده از هدفون جدید اپل، EarPod را داشته اید آن را حتما یک هدفون منحصر به فرد نسبت به مدل های قبلی ایرفون برای دوستداران موسیقی به حساب خواهید آورد که واقعیت نیز همچنین چیزی را بیان می کند. EarPod محصولی با کیفیت صدای عالی است اما با این وجود این هدفون هم چندان بی نقص نیست. به این معنی که اگر در محیط های شلوغ از هدفون استفاده می کنید EarPod گزینه ی چندان مناسبی برای شما نیست.

چگونگی کار این پوشش بعد از گذاشتن بر روی EarPod

ولی جای نگرانی ندارد چون از طریق EarSkinz  شما براحتی می توانید در مکان های پر سرو صدا چون مترو یا اتوبوس از گوش دادن به موسیقی، لذت بیشتری ببرید. این عایق صدا به سادگی بر روی EarPod نصب می شود و همانند خود EarPod قادر به انطباق با لاله گوش افراد مختلف را دارد و اختلالی در آن به وجود نمی آورد.علاوه بر اینکه EarSkinz می تواند به طور کامل EarPod شما را تحت پوشش قرار دهد و به عنوان یک محافط برای جلوگیری از ضربه نیز به کار خواهد آمد.

این وسیله جانبی برای EarPods اپل نیز دارای یک طیف رنگی مختلف، متناسب برای انواع سلیقه ها است. سازندگان EarSkinz  در حال حاضر در مرحله جمع آوری کمک های مالی برای عرضه ی این محصول بی نظیر هستند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373