لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تجهیز شدن آیفون نسل بعد به یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو

تجهیز شدن آیفون نسل بعد به یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو

 

بعد از رونمایی از پرچدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 4، رقابت شرکت های اپل و سامسونگ وارد دوره جدیدی شده است و با وجود شایعات مجهز شدن آیفون بعدی به تشخیص اثر انگشت و همچنین خبر تاخیر احتمالی در عرضه آیفون نسل بعد، این رقابت را به اوج خود رسانیده است.

یکی از مهندسان نرم افزاری اپل اعلام دارد که نسخه جدید آیفون با یک دوربینی ۲مگاپیکسلی در جلو  با قابلیت فیلمبرداری Full HD تجهیز می گردد. همچنین اپل در زمان معرفی iOS 7 از قابلیت جدیدی به نام Dual Shot در بخش دوربین، نیز رونمایی خواهد کرد. گفته می شود که این قابلیت در مرحله تست بر روی نسخه آزمایشی iOS 7 است و احتمالا در کنفرانس برنامه نویسان WWDC 2013 ارائه می گردد. انتظار می رود به محض اتمام تست و بررسی های تکمیلی بر روی نسخه اول ۷.۱ iOS ، این قابلیت به طور کامل در نسخه ی نهایی iOS 7 یکپارچه سازی بشود.

او همچنین گفت که ویژگی  Dual Shot تنها در آیفون نسل بعد نیز در دسترس قرار می گیرد، همانند قابلیت پانوراما که به طور انحصاری برای آیفون 5 در دسترس بود.

این قابلیت جالب به کاربر اجازه می دهد تا به صورت همزمان با دوربین های جلو و عقب آیفون، اقدام به گرفتن عکس یا فیلم نماید. با اینکه این قابلیت در محصولاتی چون LG Optimus G Pro و Samsung Galaxy S4 ارائه شده است باید ببینیم شرکت اپل برای ایجاد تفاوت هایی در این زمینه با دیگر رقبا، چه فکرهایی در ذهن خود خواهد داشت.

شما قابلیت Dual Shot را چطور می بینید؟

source :  gsmarena

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373