لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی و مقایسه ایپد های کمپانی apple

بررسی و مقایسه ایپد های کمپانی apple

یکی از بزرگترین شرکت های ساخت تبلت شرکت اپل است که آیپد هایی را روانه بازار کرده که مردم را تا الان راضی نگه داشته است و ما امروز می خواهیم آیپد 2 ، آیپد3 و آیپد4 را باهم مقایسه کنیم که چه تفاوت ها یاشباهت هایی باهم دارند. پس در ادامه با ما همراه باشید.

آیپد 2: 

نسل دوم از آیپد های شرکت اپل آیپد 2 نام دارد که یکی از پرطرفدارترین آیپد ها است. فرق بزرگ آیپد 2 با آیپد 3 و 4 در صفحه نمایش آن می باشد ، البته وزن آن را نیز نباید نادیده گرفت که آیپد 2 با داشتن وزن 601 گرم ، 51 گرم از آیپد 3 و 4 سبک تر است . آیپد 2 در 2 نوع مختلف 3جی و وای فای عرضه شده است. از نظر ابعاد و اندازه ، طول و عرض آیپد 2 با 3 و 4 یکی است ، اما قطر آن 6 میلیمتر باریکتر از آیپد 3 و 4 است که این تفاوت به دلیل اضافه شدن چند لایه برای تغییر رزولوشن صفحه آیپد 3 و 4 می باشد. رزولوشنی که نسبت به آیپد 2 چهار برابر بیشتر شده است . آیپد 2 از دو دوربین (دوربین جلو و دوربین پشت) بهرمند است. دوربین پشتی برای عکس گرفتن و دوربین جلو برای تماس های تصویری به کار می رود .

آیپد 3 :

نسل بعدی تبلت های اپل که بهد از آیپد 2 معرفی شد ، آیپد 3 است بود که نسبت به آیپد 2 دوربین و رزولوشن بهتری دارد و 51 گرم از آیپد 2 سنگین تر است، سیستم عامل اولیه این دستگاه آی او اس 5 بوده و در مارس 2012 وارد بازار شد و همچنان طرفداران خود را دارد . این آیپد مانند آیپد 2 از دو دوربین بهرمند شده است. و در دو رنگ مختلف یعنی سفید و مشکی عرضه می شود.

آیپد 4 :

اما حالا می خواهیم بریم سراغ آیپد 4 . آیپد 4 از لحاظ شکل ظاهری و ساختار کلی ، شبیه به آیپد 3 می باشد اما تفاوت عمده آن در چیپ قدرتمند A6X آن می باشد. این پردازشگر جدید بدون کم کردن مدت زمان کارکرد باتری ، دو برابر پردازش و گرافیک سریعتر را نسبت به نسل قبلی پردازشگر در آیپد 3 داراست . این بدین معنیست که حتی نرم‌افزارهای حرفه‌ای به نرمی، با واکنش خوب و زنده اجرا خواهند شد. صفحه نمایش  رتینا در iPad 4 نمی تواند بدون چیپ جدید و قدرتمند  A6X  ممکن باشد. این چیپ توان را به سمت تک تک 3.1 میلیون پیکسل هدایت می کند. تغییر محسوس دیگری که در آیپد 4 مشاهده می شود، تغییر پورت داک آن می باشد که از 30 پین به لایتنینگ تبدیل شده . کیفیت عکس برداری آن نیز  از آیپد 2 و 3 خیلی بهتر است. سیستم عامل این آیپد آی او اس 6 است .

 

 امیدوارم از این نقد خوشتان آمده باشد

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420