لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بهترین برنامه های یادداشت برداری برای iPad

بهترین برنامه های یادداشت برداری برای iPad

اگر شما در یک نشست در حال گوش دادن به یک سخنرانى، یا بدنبال ثبت ایده های خود هستید حتما برای یادداشت برداری سریع و به موقع به یک گجت خوب مثل آیپد نیاز دارید. با آیپد و یک برنامه کاربردی خوب در این زمینه، یادداشت برداری را به بهترین نحو می توانید تجربه کنید. در زیر فهرستی از بهترین برنامه های یادداشت برداری که شامل پنچ اپلیکیشن می باشد را برای شما آماده کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا با  بهترین اپلیکیشن های یادداشت برداری یا نوت برداری آشنا شوید.

Penultimate

یکی از بهترین ویژگی های قابل توجه و کاربردی این نرم افزار این است که شما می توانید با دست خط خود (handwrite) یادداشت برداری کنید. همان طور که می دانید لذت نوشتن با دست یا قلم مخصوص خیلی بهتر از زمانی است که از صفحه کلید استفاده می کنیم، اما به منظور استفاده بهتر و راحت تر در نوت برداری، می توان یک قلم مخصوص تهیه کرد. این برنامه دارای قلم های مختلف، همراه با انواع مقاله ها آماده برای سلیقه ها مختلف است و همچنین دارای گزینه های مختلفی در انتخاب رنگ قلم می باشد. برای واقعی نشان دادن قلم ها از شبیه سازی واقعی دست خط استفاده شده است. شما می توانید متن مورد نظر خود را در برنامه سرچ یا به صورت عکس یا PDF به اشتراک بگذارید. برنامه Penultimate در اپل استور به صورت رایگان در دسترس می باشد.

Bamboo Paper – Notebook

یکی دیگر از نرم افزارهای یادداشت برداری که به شما اجازه می دهد تا ایده های خود را با استفاده از یک قلم واقعی و شبیه سازی شده به خط خود در آیپد به ثبت برسانید. نکته قابل توجه برنامه این است که شما می توانید تصاویر دلخواه و مورد نظر خود را بر روی صفحه نوشته خود اضافه کنید تا مقاله ای یا گزارش کامل تری در اختیار داشته باشید. همچنین می توانید ایده های خود را در صفحه شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. سازندگان نرم افزار برای کار بهتر با آن، قلم بامبو را به شما پیشنهاد می کنند. نسخه  کامل برنامه را می توانید با قیمت 1.99$ خریداری نمایید ولی نگران نباشید چون نسخه رایگانی از آن بر روی اپل استور در دسترس می باشد.

MyScript Notes Mobile

قابلیت منحصر بفرد این نرم افزار نسبت دو نرم افزاری قبلی، علاوه بر نوشتن و یادداشت برداری با دست، امکان تبدیل یادداشت به متن را برای شما فراهم می آورد. با این کار بی نظمی در نوشته ها از بین رفته و نظمی در بین آن ها به وجود می آید. همانند قبل یادداشت های دست نویس خود را می توانید در بین دیگر یادداشت ها جستجو کنید یا تعاریف کلمات را با جستجو بر روی اینترنت پیدا کنید. همچنین این برنامه به شما اجازه می دهد تا از طیف گسترده ای از امکانات استفاده کنید مثلا متن خود را ویرایش یا تصاویری به متن اضافه و برای راحتی کار یادداشت را به فایل PDF تبدیل کنید. فایل ها را می توانید در فضا های ابری چون Evernote و Dropbox ذخیره و در شبکه های اجتمایی به اشتراک بگذارید. واقعا می توان گفت که این برنامه در نوع خود بی نظیر و همه چیز تمام است. برنامه MyScript Notes Mobile در اپل استور با قیمت  7.99$ در دسترس می باشد.

Notability

اگر شما در حال تحصیل در دانشگاه هستید به نوعی به این برنامه نیاز دارید. هنگامی که در یک سخنرانی در حال یادداشت برداری هستید، می توانید صدا ها را ضبط و ثبت کنید که این قابلیت در یادداشت برداری برای کاربر بسیار مورد پسند و ضرورری می باشد و جز مفید ترین ویژگی این نرم افزار به شمار می آید. نرم افزار Notability در اپل استور با قیمت 1.99$ در دسترس است. 

My Sketch Paper

این نرم افزار علاوه بر اینکه یک اپ نوت برداری است، می تواند به عنوان یک برنامه طراحی نیز مورد استفاده قرار گیرد. کاربران می توانند یادداشت های خود را با استفاده از ویرایشگر متن و ایده و طراحی ها خود را به سادگی در نرم افزار خلق و ایجاد کنند. حتی می توانند از کاغذ با بافت کاملا سفید یا حتی قدیمی در پس زمینه مقاله خود مورد استفاده قرار دهند. در بخش قلم مو نرم افزار می توان شفافیت، حساس بودن به فشار و سختی برس را تنظیم کرد. اپلیکیشن My Sketch Paper در اپل استور به صورت رایگان در دسترس می باشد.

SOURCE : idownloadblog

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420