لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نحوه ی ایجاد محدودیت برای عدم دسترسی به برخی از محتواهای IOS

نحوه ی ایجاد محدودیت برای عدم  دسترسی به برخی از محتواهای IOS

اپل با ارائه قابلیت کاربردی “restrictions” برای سیستم عامل IOS در محصولاتی همچون آیفون و آیپد، توانست کمک به سزایی به والدین فرزندان داشته باشد. جالب است بدانید که بیشتر افراد با این قابلیت نهفته در IOS ، آشنایی کامل ندارند. به طور کلی به کمک این قابلیت می توان محدودیتی برای دسترسی به برخی از محتوا های موجود در آی دیوایس ها به وجود آورد. خوبی این کار این است که دیگران نمی توانند مثلا به دوبین دستگاه یا به آیتونز دسترسی داشته باشند. همچنین اپل این قابلیت را بر روی iphone ، ipod touch ، ipad نیز قرار داده است.

دستورالعمل ها یا تنظیمات لازم، برای محدود کردن برخی از محتوا های را می توان با چند گام ساده انجام داد.با همراه باشید تا با یکی دیگر از قابلیت های نهفته در ios آشنا شوید.

مرحله 1 : به قسمت Settings > General > Restrictions بروید. برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید آن را فعال کنید پس ابتدا بر روی “Enable Restrictions” کلیک کنید.

مرحله  2: در این مرحله باید یک رمز عبور چهار رقمی انتخاب کنید و بار دیگر آن را برای تایید ، وارد کنید. رمز عبور انتخابی برای عدم دسترسی دیگران به قسمت تنظیمات می باشد.

مرحله 3 : حالا در این مرحله تنظیمات شخصی خود را برای محدودیت کردن محتوای برای عدم دسترسی می توانید اعمال کنید.

در قسمت “Allow” شما می توانید مرور گر سافاری ، دوربین ، facetime و موارد مربوط به itunes را با سوییچ کردن روشن یا خاموش کنید. در صورت خاموش کردن مرور گر سافاری ، دوربین و … آیکن های آن ها دیگر نمایش داده نمی شوند . با این کار محدودیتی در آیکون ها به وجود می آورید تا دیگران نتوانند به این قسمت ها دسترسی داشته باشند و از آن ها استفاده کنند. این ویژگی خوب برای عدم دسترسی کودکان و هم بزرگسالان کاربرد به سزایی خواهد داشت.

همچنین می توانید تنظیم کنید تا دستگاه شما اجازه پاک کردن نرم افزاری را ندهد یا از نصب برنامه جدیدی جلوگیری کند . همچنین برای دستگاه هایی که دارای قابلیت سیری می باشند غیر فعال کردن آن نیز از این راه امکان پذیر است.

اگر شما می خواهید که یک کوچولو به موسیقی گوش دهید اما نمى خواهید آنها را به صورت تصادفی گوش کنید ، می توانید در قسمت Music & Podcast امکان پخش موسیقی و یا پادکست هایی که دارای محتوای صریح و امتیاز می باشند را با Off کردن غیر فعال کنید . علاوه بر این در قسمت Apps می توانید محدودیت دانلود را اعمال کنید . بدین صورت که  با انتخاب رده سنی مورد نظر ، می توانید تعیین کنید تا اپلیکیشن متناسب با رده سنتی انتخاب شده فقط بتواند دانلود شود.

در آخر می توان به بخش های حفظ حریم خصوصی (privacy) و Game Center در restrictions اشاره کرد ، که همانند قبل با اعمال تنظیمات مرتبط می توانید برای عدم دسترسی افراد در بخش های مورد نظر ، محدودیت هایی را به وجود آورید.

 

SOURCE : idownloadblog

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420