لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی ها نشان می دهد که تقاضای iWatch اپل هم ردیف با آیپد است!

بررسی ها نشان می دهد که تقاضای iWatch اپل هم ردیف با آیپد است!

با توجه به بررسی ها و تحقیقات انجام شده توسط سازمان تحقیقات ChangeWave ، علاقه مصرف کنندگان به خرید iWatch اپل حتی قبل از عرضه آن ، با علاقه آن ها به آیپد های اپل هم تراز است.

 بر اساس این آمار حدود 19 درصد از مصرف کنندگان گفته اند که به احتمال بسیار زیاد iWatch اپل را خریداری خواهند کرد. در حال حاضر دارندگان محصولات اپل به صورت قابل توجهی بیشتر از دیگران خواستار خرید iWatch اپل هستند. در حالی که هنوز خبر ساخت iWatch اپل مورد تایید قرار نگرفته است.

تحقیقات انجام شده توسط این سازمان نشان می دهد حدود 5% از مصرف کنندگان بسیار علاقه مند به خرید iWatch می باشند در حالی که حدود 14% خواستار خرید iWatch اپل هستند. این بررسی در بین ۱۷۱۳ مصرف کننده در ایالات متحده در تاریخ ۴ تا ۱۹ مارچ امسال انجام گرفته است.

واقعا چگونه مصرف کنندگان محصولات اپل و دیگر مصرف کنندگان با اطمینان کامل درباره ی خرید محصولی که حتی رونمایی نشده، صحبت  می کنند؟

 

 ChangeWave ادعا می کند که اپل با عرضه ی iWatch  می تواند قلب بازار را در دستان خود بگیرید و رکورد جدیدی در فروش محصولات خود به وجود آورد. شایعات از وجود سیستم عامل IOS در iWatch جدید اپل حکایت دارد و همچنین می گویند که به جای سیستم عامل ساده به کار رفته در آیپاد نانو نسل 7 ،iWatch به یک نسخه کامل سیستم عامل IOS تجهیز خواهد شد. علاوه بر این، نیویورک تایمز ادعا کرد که این ساعت مچی دارای صفحه نمایش شیشه ای منحنی یا انعطاف پذیری نیز می باشد.

 

SOURCE : macrumors

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373