لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مجموعه زیبا از محصولات سفید رنگ اپل

مجموعه زیبا از محصولات سفید رنگ اپل

 

تا به حال به رنگ بندی محصولات و تاثیر آن بر روی ببیننده توجه کرده اید؟ اینکه هر رنگ واقعا چه احساسی را به بیننده القا می کند و چه رابطه مستقیمی با احساسات دارند! هر رنگی پیام خاص مربوط به خود را به ضمیر ناخود آگاه بیننده القا می کند و توجه به این نکته که در ساخت محصولات دیجیتال و دیگر گجت ها از چه ترکیب رنگی برای جذب مخاطب استفاده شود بسیار اهمیت دارد. از آنجا که سفید یکی از زیبا ترین رنگ ها و ترکیبی از همه رنگ ها است، موجب شده که خیلی از افراد رنگ گجت مورد نظر خود را به سفید تغییر دهند. از نظر روانشناسی، سفید نماد صداقت، آرامش و پاکیزگی است. همچنین در اسطوره ها رنگ سفید برای توصیف خوبی ها و شخصیت های مثبت مورد استفاده قرار می گرفت.

در ادامه با ما باشید.

iPhone 5

نسخه ششم آیفون اگر چه از نظر ظاهری نیم اینچ از نسخه های پیشین خود بزرگ تر شده است، اما با قابلیت های متفاوت و کاملا جدیدی پا به میدان رقابت گذاشته است. به عنوان مثال می توان به صفحه نمایش 4 اینچی رتینا با تراکم پیکسلی 326ppi ، دوربین 8 مگاپیکسلی با کیفیت فیلم برداری Full HD، عملکرد سخت افزاری بی نظیر، پشتیبانی از شبکه 4G، بهره گیری از سیستم سخنگوی هوشمند Siri ، کیفیت مکالمه بی نظیر ، جنس بسیار با کیفیت بدنه ، ابعاد و وزن عالی ، صفحه نمایش ضد خش با پوشش مقاوم در برابر اثر انگشت و عملکرد خوب باتری اشاره کرد.آیفون 5 با اینکه از رادیو FM و NFC پشتیبانی نمی کند، هیچ جای نگرانی ندارد چون جا خالی آن ها را هرگز حس نخواهید کرد. مزیت رنگ سفید آیفون 5 نسبت به مشکی، خش افتادن در قاب پشتی و دور آن می باشد که در آیفون 5 سفید کمتر دیده می شود که البته ادر صورت استفاده صحیح از آیفون هیچ مشکلی برای اون به وجود نمیاد ، حتی مشکی. به هر حال واقعا می توان گفت که آیفون 5 بسیار زیبا می باشد.(چه مشکی چه سفید)

Apple iPad with Retina display


آیپد نسل 4 با ظاهر بسیار زیبا خود به خصوص رنگ سفید آن در نگاه اول همه را مجذوب خود خواهد کرد. باریک ، بسیار سریع ، سبک ، گشت و گذار لذت بخش در وب ، پشتیبانی از اینترنت پر سرعت 4G ، صفحه نمایش 9.7 اینچی Retina با رزولوشن بسیار عالی ، دوربین پشت 5 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 1.2 مگاپیکسلی جهت انجام مکالمات تصویری با کیفیت ، سخت افزار بی نظیر با Apple A6X Chip ، باتری بسیار قدرتمند ، بلندگو های استریو ، ابعاد و جنس بدنه بسیار خوب ، همگی این ها مواردی هستند که بیننده را تحریک به خرید آن می کند. وجود این همه قابلیت بی نظیر در چنین محصولی باعث می شود که کار با آن راحت و لذت پخش باشد. همچنین این آیپد در دو نسخه WiFi+4G و WiFi عرضه می شود.

Apple iPad mini

علاوه بر آیپد نسل 4 اپل ، صحبت در مورد آیپد جدید این شرکت “آیپد مینی”  هم خالی از لطف نیست. این دستگاه سخت افزاری مشابه آیپد 2 دارد با جنس بدنه تماما آلومینیوم. ضخامت آیپد مینی تنها 7.2 میلی‌متر  است که آن را به یکی از باریک ترین تبلت هایی که تا به امروز ساخته شده است، تبدیل کرده. همچنین آیپد مینی دارای نقاط قوتی همچون سخت افزار قدرتمند ، پشتیبانی از اینترنت پرسرعت 4G ( در نسخه 4G )، وزن کم ، ابعاد بسیار خوب ، دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و 1.2 مگاپیکسلی در جلو ، عملکرد مناسب باتری ، بلندگو های استریو با کیفیت و … می باشد. آیپد مینی نیز مانند آیپد نسخه ی 4 در دو نسخه WiFi+4G و WiFi عرضه می شود.

 

 

 

 

 

  

Apple iPod touch 5

 

آیپاد تاچ 5 حدود چند سالیست که به عنوان برترین و محبوب‌ترین مالتی مدیا پلیر همراه در بین دوستداران موسیقی شناخته شده است به طوری که این گجت دوست داشتنی توانسته با ظاهری زیبا و باطنی قدرتمند تر از قبل، همه را مجذوب خود کند. از لحاظ طراحی همانند آیفون 5 و نسبت به مدل قبلی کشیده تر شده است. در این نسخه از آیپادتاچ با قابلیت هایی همچون سخت افزاری بی نظیر ، صفحه نمایش 4 اینچی رتینا ، دوربین 5 مگاپیکسلی ، طراحی زیبا با رنگ‌ بندی های مختلف و کیفیت ساخت بی نظیر روبرو هستیم.

 

به دلیل سبکی و باریک بودن به راحتی در دست و در جیب جای می گیرد. همچنین نسل پنجم iPod Touch با 5 رنگ بندی منحصر به فرد که شامل رنگ هایی چون آبی ، نقره ای ، مشکی ، صورتی و زرد تولید می شود. البته مدل های دیگر آیپاد همچون iPod shuffle و iPod nano، نیز دارای تنوع رنگی مناسب با هر سلیقه هستند.

کلام آخر

در چند سال اخیر رنگ سفید در بین گوشی ها و تبلت ها رنگ بوی خاصی به خود گرفته است و توانسته محبوبیت خاصی در بین دیگر رنگ ها ایجاد کند. شرکت اپل با ارائه فناوری های جدید در حوضه ی رنگ، توانسته کیفیت رنگ بی نظیری را در محصولات خود مورد استفاده قرار دهد. البته مزیت تنوع در رنگ این است که کاربران مختلف با سلیقه های متفاوتی می توانند رنگ مناسب دستگاه مورد نظر خود را پیدا کنند که در این میان رنگ سفید توانسته به خوبی خود را در بین دیگر رقبا نشان دهد، در حالی که رنگ سیاه هنور طرفداران خود را از دست نداده است. گفته می شود آیفون نسل بعدی اپل (iPhone 5S) هم علاوه بر رنگ سفید و سیاه،همانند آیپاد تاچ 5 با تنوع رنگی جدیدی نیز عرضه خواهد شد. ولی هنوز صحت این خبر  مورد تایید قرار نگرفته است. در صورت تولد رنگ های جدید در آیفون بعدی ، رقابت جدیدی در بین رنگ ها به وجود خواهد آمد.

 

اختصاصی Apple-NIC

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420