لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نگاهی نزدیک به آیمک پرو و اسپیکر HomePod

نگاهی نزدیک به آیمک پرو و اسپیکر HomePod
شب گذشته اپل جدا از محصولات نرم افزاری تازه چند سورپرایز سخت افزاری نیز داشت. این دو سورپرایز اسپیکر هوشمند HomePod و آیمک پرو هستند که در ماه ها درباره این دو شایعات مختلف منتشر شده بود. حال اپل به اصطلاح خود نیم نگاهی از این دو را با ما به اشتراک گذاشت و توانستیم درک بهتری از این دو محصول تازه اپل پیدا کنیم. در ادامه به این دو نگاهی نزدیک تر خواهیم داشت.
 
 
اول بگذارید با اسپیکر اپل یعنی HomePod شروع کنیم. HomePod اسپیکر هوشمند اپل است که دارای یک طراحی شبیه به مک پرو، سیستم صوتی قدرتمند و البته دستیار صوتی هوشمند سیری می باشد. در بالای این اسپیکر،‌ یک صفحه براق قرار دارد که با گفتن عبارت Hey Siri روشن می شود و شروع به شنیدن دستورات شما می کند. این اسپیکر هوشمند در دو رنگ مختلف سیاه و سفید عرضه شده و ۳۴۹ دلار نیز قیمت گذاری شده است.
 
 
بعد از آن می رسیم به یکی از باشکوه ترین محصولات اپل تا به این تاریخ یعنی‌‌ آیمک پرو. این آیمک از لحاظ طراحی چندان تفاوت خاصی با مک‌های قبلی ندارد اما از درون، آیمک یک هیولای به تمام معنا است. پردازنده ۸ تا ۱۸ هسته ای اینتل،‌ چهار ترابایت حافظه اس اس دی و البته رنگ بسیار شیک خاکستری فضایی از مواردی هستند که در این محصول می بینیم. آیمک پرو در کنار اسپیکر اپل یعنی هوم پاد با قیمت پایه ۴۹۹۹ دلار در ماه دسامبر عرضه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373