لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چه انتظاراتی از سیستم عامل iOS 11 اپل داریم؟

چه انتظاراتی از سیستم عامل iOS 11 اپل داریم؟
مراسم WWDC 2017 اپل در روز دهم خرداد ماه برگزار خواهد شد؛ مراسمی که در آن، انتظار می‌رود که از جدیدترین سیستم‌عامل‌های اپل یعنی iOS، MacOS، WatchOS و البته tvOS رونمایی شود. دهمین نسخه سیستم عامل iOS که درسال گذشته رونمایی شد تغییرات فوق العاده مهمی به همراه داشت اما همچنان، خواسته‌های زیادی هستند که امیدواریم در نسخه بعدی سیستم عامل iOS ببینیم. برای همین تصمیم داریم که لیستی از خواسته هایمان برای نسخه بعدی سیستم عامل iOS تهیه کنیم.
 
 
همانطور که گفتیم، سیستم عامل iOS 10 تغییرات مهمی را به همراه داشت، اما حالا که تقریبا 10 سال از عرضه سیستم عامل اپل می‌گذرد، شاید بد نباشد که اهالی کوپرتینو دستی به سر و روی این سیستم عامل بکشند تا کاربران شاهد تغییرات مهمتری در این سیستم عامل باشند. لیست خواسته‌های ما به این صورت است:
 
آیکن‌های متحرک: یکی از تغییرات سیستم عامل iOS 7، آیکن‌های بازطراحی شده و تخت بود. اگر دقت کرده باشید، آیکن برنامه ساعت در این سیستم عامل تا به امروز به صورت متحرک است. این یعنی اینکه آیکن ساعت درواقع زمان فعلی را نشان می‌دهد. برنامه تقویم نیز به همین صورت، تاریخ روز را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود که اپل بتواند این موضوع را به صورت گسترده تری در اختیار کاربران قرار دهد.
 
کنترل سنتر قابل شخصی سازی: کنترل سنتر یکی از بهترین اقداماتی بود که اپل در سیستم عامل iOS ایجاد کرد. به لطف کنترل سنتر، شما می‌توانید به مواردی مهم همچون سوئیچ‌های خاموش و روشن کردن وای فای، حالت هواپیما، چراغ قوه و غیره دسترسی داشته باشید اما از همان زمان، کاربران امکان ایجاد تغییر در این بخش را نداشتند. برای مثال، شخصا دوست دارم که در کنترل سنتر، دکمه خاموش و روشن شدن اینترنت سلولار را به جای حالت “مزاحم نشوید” اضافه کنم. شاید افزودن قابلیت 3D Touch به این بخش نیز قابلیت خوبی به شمار آید.
 
چه انتظاراتی از سیستم عامل iOS 11 اپل داریم؟
 
صفحه تماس و پنجره تنظیم صدای بازطراحی شده: زمانی که شما یک تماس را دریافت می‌کنید، تمام صفحه در اختیار برنامه Phone قرار می‌گیرد و شاید در همان زمان، شما درحال انجام کار مهمی باشید. در سیستم عامل iOS، تا زمانی که تماس را رد یا پاسخ دهید قادر نخواهید بود که از شر این صفحه راحت شوید. شرایط مشابهی برای حالت تنظیم صدا وجود دارد. در واقع زمانی که شما صدا را کم یا زیاد می‌کنید، پنجره ای بزرگ در میان صفحه ظاهر می‌شود و دیگر نمی‌توان پنجره را مخفی کرد و باید صبر کنید تا آن به صورت خودکار محو شود.
 
چه انتظاراتی از سیستم عامل iOS 11 اپل داریم؟
 
حالت Dark Mode: این یکی از مورد درخواست ترین ویژگی‌های iOS اپل به شمار می‌آید. همانطور که می‌دانید، رابط کاربری محصولات اپل معمولا از المان‌های سفید استفاده می‌کند که در حالت عادی فوق العاده زیبا و شیک به نظر می‌رسد، اما زمانی که نور اطراف کم شده و یا به شب می‌رسید، این فضای سفید می‌تواند باعث آزار کاربر شود. برای همین، انتظار می‌رود که اپل حالت تاریک را به سیستم عامل iOS بیافزاید.
 
چه انتظاراتی از سیستم عامل iOS 11 اپل داریم؟
 
اجرای دوبرنامه به صورت هم زمان در آیفون: اگر یادتان باشد، اپل در سیستم عامل iOS 9 حالت اجرای دو برنامه به صورت همزمان را به آیپد اپل آورد. از آن زمان، کاربران به شدت منتظرند تا این ویژگی برای آیفون‌های اپل نیز عرضه شود اما بنابر دلایلی، اپل هنوز چنین اقدامی را انجام نداده است. برخی فکر می‌کنند که کوچک بودن نمایشگر آیفون دلیل این موضوع باشد اما فکر می‌کنیم که آیفون 7 پلاس اپل پتانسیل این ویژگی را داشته باشد.
 
این‌ها از ویژگی‌هایی بودند که انتظار می‌رود در سیستم عامل iOS ببینیم، اما این لیست در همینجا ختم نمی‌شود. دوربین بهبود یافته با قابلیت تنظیمات دستی، برنامه نقشه بهبود یافته، سیری هوشمند تر و یا حالت آفلاین سیری، فایل منیجر، قابلیت مولتی تسکینگ بهتر و غیره از مواردی هستند که انتظار داریم در این نسخه از iOS ببینیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373