لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا آیفون 8 اپل بسیار گران قیمت خواهد بود؟

چرا آیفون 8 اپل بسیار گران قیمت خواهد بود؟
نوبتی هم باشد، نوبت می‌رسد به اخبار روزانه ای که درباره جدیدترین تلفن هوشمند اپل یعنی آیفون 8 منتشر شده است. همانطور که می‌دانید، اپل سعی داشته است که در این مدل تغییراتی فوق العاده مهم و اساسی تر را نسبت به سایر مدل‌های عرضه شده درطی چند سال پیش ایجاد کند و مسلما این تغییرات هزینه بیشتری را برای اپل به ارمغان خواهد آورد. اپل تا به امروز در هرنسل ویژگی‌های تازه ای افزوده و درعین حال، قیمت دستگاه ثابت مانده است؛ پس چرا آیفون 8 قرار است قیمت بالاتری داشته باشد؟
 
شارژ بیسیم، بدنه شیشه ای، دوربین عمودی و طراحی جدید و نمایشگر بدون حاشیه؛ این‌ها مواردی هستند که در آیفون 8 بسیار تازه به نظر می‌رسند و با وجود این موارد، Ming-Chi Kuo که یکی از تحلیلگران مشهور در زمینه محصولات اپل است، گفته که آیفون 8 اپل قیمتی نزدیک به 1000 دلار خواهد داشت! این هزینه مسلما برای هرکاربری قابل هضم نیست و برای او این سوال پیش میاید که چرا آیفون 8 چنین قیمتی دارد؟ دلیل این موضوع مشخص است: استفاده از نمایشگرهای امولد. البته مشکل قیمت بالای آیفون برسر استفاده از امولد نیست، بلکه سنسورهای لمس سه بعدی یا همان 3D Touch که قرار است در آیفون 8 استفاده شود قیمتی نزدیک به 18 تا 22 دلار خواهند داشت که درمقایسه با 7 تا 9 دلار قیمت سنسورهای قبلی بسیار بیشتر است. درکل باید صبر کرد و دید که اپل چه قیمت گذاری برای این آیفون در نظر گرفته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373