لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر جدیدی از آیفون 8، ابعاد این محصول در کنار آیفون 7 اس و 7 اس پلاس را نشان می‌دهد

تصویر جدیدی از آیفون 8، ابعاد این محصول در کنار آیفون  7 اس و 7 اس پلاس را نشان می‌دهد
اگر دقت کرده باشید، چند روزی می‌شود که تصاویر فوق العاده زیادی از آیفون 8 و نمای کلی این محصول در فضای مجازی منتشر می‌شود. این به دلیل آن است که تا رونمایی از جدیدترین آیفون اپل تنها چند ماه زمان باقی مانده است. انتظار می‌رود که آیفون 8، محصولی کاملا تازه نسبت به سایر محصولات فعلی اپل باشد و با تغییرات خود بتواند کاربران تازه ای را به سمت خود بکشاند. حال تصویر جدیدی از بدنه این دستگاه منتشر شده که جزئیات تازه ای در اختیارمان قرار می‌هد.
 
به گفته منبع، در این تصویر ما شاهد آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و یک مدل ویژه به نام آیفون ادیشن در وسط داریم. آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس از لحاظ طراحی و ابعاد دقیقا مشابه به همان نسل‌های قبلی یعنی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می‎‌‌باشند و همین موضوع به نوعی ما را به شک می‌اندازد که آیا این واقعا طرحی از آیفون‌ 7 اس و 7 پلاس است یا اینکه این‌ها همان آیفون‌های موجود در بازار هستند؟ موضوع بسیار جالب تر، آیفون وسطی یعنی آیفون 8 یا همان ادیشن است که انتظار می‌رود با نمایشگر بدون حاشیه، دوربین دوگانه عمودی و بدنه شیشه ای عرضه شود. از لحاظ ابعاد، این آیفون با مدل 7 یا شاید هم 7 اس کاملا برابری می‌کند اما از آنجایی که نمایشگر بدون حاشیه ای در این مدل استفاده شده، می‌توان برآورد کرد که نمایشگر آیفون ادیشن ما، درست 5.8 اینچ خواهد بود که برای چنین ابعادی فوق العاده خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373