لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر جدیدی از آیفون 8 اپل منتشر شد

تصاویر جدیدی از آیفون 8 اپل منتشر شد
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار شاهد اولین تصاویر تلفن هوشمند جدید اپل یعنی آیفون 8 هستیم، محصولی که انتظار می‌رود به لطف تغییرات اساسی که دارد بتواند کاربران را مجذوب خود کرده و رکورد فروش بالایی را ثبت کند. همانطور که گفتیم تا به امروز اطلاعات بسیار زیادی درباره آیفون 8 منتشر شده است و حال شاهد لو رفتن تصاویری از نمای کلی این محصول هستیم و جدیدترین تصاویر، جزئیات تازه ای در اختیارمان قرار می‌دهد.
 
همانطور که در تصاویر بالا و پایین می‌بینید، این آیفون 8 درست یادآور تمام اطلاعات و شایعاتی است که مدت‌هاست در فضای مجازی منتشر می‌شود. اولین چیزی که به وضوح در این تصاویر می‌توان دید، استفاده از بدنه شیشه ای در کنار فریم فلزی برس خورده مشابه اپل واچ (مدل فلز استیل) می‌باشد که جلوه خاص و تازه ای به دستگاه بخشیده است. همچنین این ترکیب جدید استفاده از فناوری شارژ بیسیم که انتظار می‌رود در این محصول استفاده شود را آسان تر می‌کند.
 
1.jpg
 
دوربین عمودی نیز یکی دیگر از مواردی است که پیش از این درباره آن شنیده بودیم و مسلما مورد تازه ای به حساب نمی‌آید. نمایشگر دستگاه و بدنه پشتی دستگاه همچنان از شیشه 2.5D همیشگی استفاده می‌کند، اما نکته جالب درمورد نمای جلو دستگاه، حاشیه بسیار کم، حذف دکمه هوم و مخفی کردن دوربین دوم و تمامی سنسورها در زیر نمایشگر است که می‌تواند نوعی انقلاب در زمینه طراحی به شمار آید. آیفون 8 در شهریورماه امسال با قیمت احتمالی 649 دلار تا 1099 دلار عرضه خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373