لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

به عقیده Morgan Stanley، آیفون 8 اپل بدون هرگونه تاخیر عرضه می‌شود

به عقیده Morgan Stanley، آیفون 8 اپل بدون هرگونه تاخیر عرضه می‌شود
می‌دانیم که اپل درحال حاضر، به شدت مشغول توسعه آیفون 8 است؛ محصولی که انتظار می‌رود در اواخر تابستان امسال با ویژگی‌هایی فوق العاده از جمله نمایشگر بدون حاشیه، دوربین جدید و طراحی تازه عرضه شود، اما مسلما قرار دادن تمام ویژگی‌های خوب در این آیفون سخت و زمان بر است و به همین دلیل، عده زیادی فکر می‌کنند که اپل در عرضه به موقع آیفون 8 عاجز خواهد بود، اما Morgan Stanley فکر می‌کند که اهالی کوپرتینو درست طبق برنامه عمل خواهند کرد.
 
اگر یادتان باشد، پیش از این گفته بودیم که اپل به دلیل وجود مشکلاتی در سنسور 3D Sensing که برای تشخیص چهره کاربران به شکلی کاملا ویژه و دقیق استفاده می‌شود، نمی‌تواند آیفون 8 را در همان تاریخ و زمان همیشگی یعنی سپتامبر عرضه کند و شاید آیفون 8 در ماه بعدی یعنی اکتبر عرضه شود. حال Morgan Stanley که یکی از تحلیلگران بازار اپل است، ادعا می‌کند که اپل با وجود داشتن مشکلات در خط تولید، اما بازهم این شرکت قادر خواهد بود که آیفون 8 را در همان تاریخ مقرر عرضه کند. اپل پیش از این در عرضه محصولات با فناوری جدید از جمله تاچ آیدی و 3D Touch مشکلاتی داشته و در عین حال توانسته است محصول را در زمان همیشگی یعنی ماه سپتامبر عرضه کند پس انتظار می‌رود که برای آیفون 8 نیز شرایط یکسانی را شاهد باشیم. در نهایت، Morgan Stanley اعلام کرده است که فروش آیفون 8 در سال 2018 فراتر از انتظار وال استریت ژورنال و پیش بینی های این منبع خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم منتظر آیفون 8 اپل هستید؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420