لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش انواع کنسول‌های بازی پلی استیشن و لوازم جانبی در فروشگاه NIC

فروش انواع کنسول‌های بازی پلی استیشن و لوازم جانبی در فروشگاه NIC
بازار کنسول‌های بازی به شدت داغ است؛ این محصولات در هر نسل دچار تغییراتی گسترده شده که تجربه بازی کردن را فوق العاده لذت بخش تر از همیشه می‌کند. پلی استیشن 4 یکی از مدعیان اصلی نسل هشتم کنسول‌های بازی است که به لطف سخت افزار فوق العاده قدرتمند و بازی‌های فوق العاده جذاب، این کنسول به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شده است و حال ،مفتخریم اعلام کنیم که انواع کنسول بازی پلی استیشن 4، پلی استیشن 4 پرو و لوازم جانبی این محصولات با قیمتی فوق العاده و پشتیبانی صفر تا صد پس از فروش در NIC به فروش می‌رسد.

همانطور که از نامش پیداست، کنسول بازی در واقع یک محصول برای انجام بازی‌های جذاب و مختلف روز دنیاست و برای اینکه یک کنسول بتواند عالی ظاهر شود، باید در زمینه تنوع و قدرت لازم برای اجرای بازی، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. کنسول بازی پلی استیشن 4 دارای یکی از وسیع ترین مجموعه بازی‌های دنیاست و علاوه بر آن، می‌توان بازی‌های انحصاری را بر روی این کنسول تجربه کرد که در هیچ کنسول بازی دیگری یافت نمی‌شود؛ از سری بازی‌های God Of War و Uncharted تا عناوینی جذاب مانند The Last Of Us و Horizon، همگی از بازی‌هایی هستند که تنها بر روی پلی استیشن قابل اجرا هستند. قدرت سخت افزاری پلی استیشن 4 به لطف داشتن مشخصات سخت افزاری بالا فوق العاده است و بازیکنان می‌تواند از اجرای بازی‌ها با گرافیک و نرخ فریم بالا لذت ببرند. سونی برای آن دسته از گیمرهایی که به دنبال قدرت “حتی بیشتر” هستند، کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو را عرضه کرده است که قابلیت اجرای بازی‌ها با گرافیک و نرخ فریم بسیار بالا و با رزولوشن 4K را دارد.

راهنمای استفاده و خرید گیفت کارت

خواننده گرامی در صورت نیاز به خرید گیفت کارت پلی استیشن و یا پلی استیشن پلاس و همچنین آموزش استفاده از آن می توانید ازطریق لینک زیر محصول خود را با پایینترین قیمت در بازار تهیه نمایید.

گیفت کارت پلی استیشن

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420