لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه متوجه شویم که زمان تعویض باتری آیفون فرا رسیده است؟

چگونه متوجه شویم که زمان تعویض باتری آیفون فرا رسیده است؟
باتری یک بخش فوق العاده حساس در آیفون‌های اپل است. تلفن‌ هوشمند شما به کمک باتری انرژی می‌گیرد و ازآنجایی که استفاده ما از این محصولات فوق العاده بیشتر شده است، استفاده از باتری هم به طبع افزایش پیدا می‌کند. اصولا سیستم باتری به گونه ای است که پس از مدتی، عملکرد آن دیگر مانند حالت اول نمی‌شود و کاربر باید باتری دستگاه خود را عوض کند، اما دقیقا چه زمانی باید این کار را انجام داد؟
زمانی که برای اولین بار از تلفن هوشمند استفاده می‌کنید، عملکرد باتری دستگاه شما کاملا عادی و در بهترین حالت ممکن خود خواهد بود. بعد از آن، نحوه استفاده، شرایطی که آیفون قرار دارد، نوع شارژر و غیره، همگی در روند عمکلرد باتری تاثیر خواهند گذاشت و بالاخره زمان آن می‌رسد که باتری دستگاه شما باید تعویض شود. حال چند حالت را برای شما بررسی می‌کنیم تا متوجه شوید چه زمانی برای تعویض باتری آیفون مناسب است.
  • اولین روش که مسلما یکی از بهترین و دقیق ترین روش‌هاست، بررسی کردن سایکل باتری آیفون شماست. برای این کار، برنامه‌های زیادی وجود دارد ولی اگر از سیستم عامل مک استفاده می‌کنید، ابتدا برنامه CoconutBattery را برای کامپیوتر دانلود کرده و سپس آیفون و حتی آیپد را به دستگاه وصل کنید. سپس بررسی کنید که سایکل باتری دستگاه شما چقدر می‌باشد. پیشنهاد می‌شود اگر سایکل باتری بیشتر از 800 بود، باتری دستگاه را تعویض کنید.
  • موضوع دوم بیشتر به صورت تجربی می‌باشد. اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که زیاد از پاوربانک یا شارژرهای خودرو استفاده می‌کنید، باید بدانید که تلفن هوشمند شما بیشتر از هر محصول دیگری احتمالا به تعویض باتری احتیاج خواهد داشت. شارژرهای خودرو و پاوربانک‌ها اصولا به باتری شما بعد از مدتی آسیب وارد می‌کنند که پیش از این در سایر پست‌ها توضیح داده بودیم. پیشنهاد می‌کنیم که از شارژرهای خودروی ایمن مانند محصولات موشی استفاده کنید. در زمینه پاوربانک‌ها هم محصولاتی را انتخاب کنید که با آیفون شما هماهنگی لازم را داشته باشد.
  • مورد سوم نیز آمار و ارقام دقیقی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد و بیشتر به تجربه شما بستگی دارد. یکی از روش‌ها برای اینکه متوجه شوید باتری شما نیاز به تعویض دارد، بررسی میزان مصرف باتری و مقایسه آن با گذشته است. برای مثال، شاید تلفن هوشمند شما در گذشته حداقل یک روز شارژدهی می‌کرد و حال هر روز مجبور هستید دوبار آن را شارژ کنید. این موضوع حداقل از یک سال پس از استفاده شروع می‌شود و اگر چنین موردی را مشاهده کردید، بهتر است باتری دستگاه را تعویض کنید.
  • درنهایت می‌خواهیم یکی از روش‌های ساده را به شما اعلام کنیم. باتری دستگاه شما معمولا از 100 درصد آغاز شده و بر روی صفر درصد خاموش خواهد شد و معمولا پیشنهاد می‌شود که باتری در نزدیکی 5 درصد به برق وصل شود. حال اگر دستگاه شما در نزدیکی 5 درصد خاموش می‌شود و حتی به درجات کمتر هم نمی‌رسد، این موضوع نشان می‌‌دهد که کم کم زمان آن رسیده که باتری را عوض کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373