لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه بر روی اپل واچ برنامه و بازی نصب کنیم؟

چگونه بر روی اپل واچ برنامه و بازی نصب کنیم؟
اپل واچ، ساعت هوشمند و کاربردی اپل است که نزدیک به دوسالی می‌شود به دست کاربران رسیده و آنها درحال استفاده از این محصولات جذاب هستند. با وجود اینکه تب و تاب بازار ساعت‌های هوشمند بسیار کمتر از قبل شده است اما اپل واچ همچنان به عنوان یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار شناخته می‌شود و یکی از دلایل آن، پشتیبانی از نرم‌ افزارها و بازی‌های بسیار متنوع است. در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه بر روی اپل واچ برنامه و بازی نصب کنیم.
 

چگونه بر روی اپل واچ برنامه و بازی نصب کنیم؟

نصب بازی و برنامه بر روی اپل واچ کمی با چیزی که در آیفون، آیپد یا حتی مک‌های اپل دیده بودید تفاوت دارد. اپل تصمیم گرفته است که فرآیند نصب برنامه و بازی در اپل واچ را وابسته به آیفون طراحی کند؛ این یعنی که شما نرم افزارهای اپل واچ را از درون تلفن هوشمند اپل خود نصب خواهید کرد و نیازی نیست که کار سخت دیگری را انجام دهید، اما همین مورد نیز چگونه انجام می‌شود:
 
  • یکی از راهکارهای جالب اپل برای برنامه‌های اپل واچ، اضافه کردن نسخه مخصوص ساعت اپل در برنامه آیفون است. این یعنی که وقتی شما برنامه ای را نصب کنید که از اپل واچ نیز پشتیبانی می‌کند، آیفون به طور خودکار آن برنامه را بر روی اپل واچ نیز نصب خواهد کرد. برای مثال، زمانی که شما تلگرام را بر روی آیفون نصب کنید، نسخه اپل واچ آن نیز روی ساعت هوشمندتان نصب خواهد شد. برای اینکه بدانید کدام برنامه از اپل واچ نیز پشتیبانی می‌کند، کافیست مطمئن شوید که زیر آیکن برنامه در اپ استور، عبارت Offers Apple Watch App وجود داشته باشد.
 
  • روش دوم که برای برخی روش ساده تری به حساب می‌آید، رفتن به اپ استور مخصوص اپل واچ از طریقه برنامه Watch در آیفون است. به همین منظور، برای دانلود برنامه به طور مستقیم از اپ استور مخصوص اپل واچ، نرم افزار Watch را از روی آیفون اجرا کرده و از لبه پایینی نمایشگر، گزینه App Store را انتخاب کنید. به این صورت شما به اپ‌های مخصوص اپل واچ دسترسی خواهید داشت و می‌توانید آنها را دانلود کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373