لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه میتوان با سایر مدل های آیفون ، عکس پرتره تهیه کرد ؟

چگونه میتوان با سایر مدل های آیفون ، عکس پرتره تهیه کرد ؟

عکاسی پرتره با آیفون 7 :

یکی از ویژگی‌های اصلی دوربین آیفون 7 پلاس، حالت عکاسی پرتره آن است که باعث می‌شود کاربر تصاویری به صورت پرتره و شبیه به دوربین‌های DSLR گران قیمت بگیرد. اما این ویژگی تنها در انحصار آیفون 7 پلاس اپل است اما به کمک این آموزش، می‌توانید حالت پرتره را به هر آیفونی بیاروید.

Depth Effects

 
depth-effects-iphone-screenshot.jpg
 

اپ استور همیشه برنامه‌های مختلف و کاربردی را در خود دارد و Depth Effects یکی از آن‌هاست. به کمک این برنامه، شما می‌توانید پس زمینه تصاویر خود را به صورت مات تبدیل کرده و خود را به صورت شفاف در عکس تنظیم کنید. برای شروع، بخش Blur را انتخاب کرده و گزینه Mask را لمس کنید. حال قسمتی که می‌خواهید بلوری کنید را به کمک ابزار در دسترس انتخاب کرده و پس از آن، میزان مات بودن تصویر را مشخص کنید. به همین سادگی!

Patch

 
patch-iphone-screenshot.jpg
 

برخلاف برنامه قبلی، این یک برنامه رایگان است که سوژه را به صورت خودکار تشخیص می‌دهد. البته حالت خودکار هیچ وقت به درستی، کار خود را انجام نمی‌دهد و باید به صورت دستی وارد عمل شوید. برای ادیت کردن عکس، یک عکس را از داخل گالری انتخاب کرده و وارد بخش Editing Tools شوید. از این جا می‌توانید سوژه را به کمک این ابزار در دسترس مشخص کرده و پس از آن، پس زمینه را به صورت مات تبدیل کنید.

تفاوت این دو برنامه با حالت پرتره چگونه است؟

 
depth-effect-app comparison.jpg
 

با وجود اینکه آیفون 7 پلاس دارای حالت پرتره به صورت با کیفیتی است اما باید اذعان داشت که نتیجه نهایی ثبت شده با دو برنامه معرفی شده، شما را شگفت زده خواهد کرد. با وجود باگ‌ها و ایراداتی که درون این برنامه‌ها وجود دارد، باید گفت که بازهم نتیجه نهایی بسیار شبیه به آیفون 7 پلاس می‌باشد؛ هرچند که استفاده از این دو برنامه به راحتی کار با حالت پرتره نیست. در واقع این مزیت اصلی حالت پرتره آیفون 7 پلاس به سایر برنامه ها است. درکل اگر از ما بپرسید، از میان این دو برنامه، ما برنامه Patch را ترجیح می‌دهیم چراکه حالت خودکار داشته و حالت دستی نیز تصاویری عالی را ثبت خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373