لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا ایرپاد بی سیم اپل ، ارزش خرید دارد ؟ بررسی تخصی ایرپاد جدید

آیا ایرپاد بی سیم اپل ، ارزش خرید دارد ؟ بررسی تخصی ایرپاد جدید

بررسی تخصصی ایرپاد بی سیم :

ایرپادهای اپل در کنار آیفون 7 و آیفون 7 پلاس معرفی شدند که در واقع به سرعت به یکی از محصولات مورد علاقه کاربران تبدیل شد اما به دلیل برخی مشکلات، عرضه این محصولات کمی به تعویق افتاد. حال ایرپادهای اپل وارد بازار شده اند و در ادامه می‌خواهیم با بررسی ویژگی‌های ایرپاد اپل ببینیم که آیا این محصول ارزش خرید دارد یا خیر.

کاملا بدون سیم

همانطور که می‌دانید، ویژگی‌‍ اصلی ایرپادهای اپل، نداشتن هرگونه سیم است. به این سبب شما می‌توانید بدون درگیر شدن با سیم‌های اطراف خود به راحتی و با آزادی تمام به موسیقی گوش کنید. این موضوع به لطف داشتن چیپ W1 و معماری خاص اپل است که منجر به تولید محصولی به این صورت شده است.

{module 1181}

طول عمر باتری

ایرپادهای اپل می‌توانند تا 5 ساعت برای شما کار کنند که برخی منابع حتی توانسته اند به رقم 6 ساعت طول عمر باتری برسند. این میزان شاید چندان زیاد نباشد، اما با استفاده روزمره متوجه خواهید شد که این محصول طول عمر باتری خوبی دارد و مهمتر از همه، شما همچنان به کیس ایرپاد دسترسی دارید.

کیس ایرپاد

در واقع یکی از ویژگی‌های مهم ایرپاد، داشتن این کیس است. کیس ایرپاد در وهله اول نقش محافظ ایرپادهای شما را دارد تا گم نشوند و در یک جای ایمن ساکن باشند. همچنین این کیس نقش یک شارژر را دارد و این یعنی که با قرار دادن ایرپادها درون کیس، می‌توانید آن‌ها را شارژ کنید. این کیس می‌تواند تا 24 ساعت شارژ ایرپادها را تنظیم کرده و با تنها 15 دقیقه قرار دادن ایرپادها در این کیس، می‌توانید از آن‌ها تا 3 ساعت استفاده کنید. اپل خود در کنار این کیس، یک کابل لایتنینگ قرار داده تا بتوان کیس ایرپاد را به راحتی شارژ کرد.

سبک و ظریف

همانند Earpod‌ها، ایرپادهای جدید اپل نیز فوق العاده سبک و ظریف هستند و در واقع با قرار دادن آن‌ها درون گوش خود اصلا متوجه وزن آن‌ها نمی‌شوید که خود یک ویژگی مهم است. این مورد در کنار نداشتن هرگونه سیم متصل به این محصولات باعث می‌شود که استفاده از ایرپادها فوق العاده شیرین باشد.

خارج نشدن از گوش

یکی از نگرانی‌های اصلی کاربران هنگام معرفی این محصول، خارج شدن ناگهانی ایرپادها از درون گوش بود و از آنجایی که این‌ها محصولاتی گران هستند، گم کردن آن‌ها چندان خوشایند نخواهند بود؛ اما حتی با وجود این موضوع، اپل این محصولات را به گونه‌ای طراحی کرده که حتی با جنب و جوش فراوان نیز از درون گوش شما خارج نمی‌شوند. البته اینجا بد نیست اشاره کنیم که بسیاری از کاربران با Earpod‌های سیم دار اپل مشکل دارند و به راحتی از درون گوش آن‌ها خارج می‌شود و متاسفانه این حالت برای ایرپادهای اپل نیز وجود دارد.

کیفیت صدا

به لطف داشتن فناوری‌های تازه و چیپست مخصوص، ایرپاد اپل کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. نمی‌توان گفت که ایرپادهای اپل صدایی فوق العاده متفاوت دارند اما درکل نسبت به Earpod‌های سیم دار، شاهد بهبود کیفیت صدا و موارد مربوط به این بخش هستیم. تغییرات آنچنان زیاد نیست ولی بازهم با وجود بیسیم بودن ایرپادها، شاهد صدای بهتری هستیم.

اتصال کردن به آیفون

در اینجا، جادوی واقعی رخ می‌دهد. نحوه اتصال ایرپادهای اپل به آیفون به این صورت است که شما باید درب کیس را باز کرده و آن را نزدیک آیفون بگیرید. سپس آیفون پیامی را به شما نشان داده و گزینه اتصال را در اختیارتان قرار می‌دهد. درنهایت با انتخاب آن گزینه، ایرپادهای شما به آیفون متصل شده و می‌توانید به راحتی به موسیقی گوش دهید. همچنین برای اتصال ایرپاد به سایر محصولات اپل نیز لازم نیز کار خاصی انجام دهید، چراکه این محصول به کمک آیکلود به سایر دستگاه‌ها وصل خواهد شد.

پخش و توقف خودکار

ایرپادها به لطف داشتن سنسورهای مجاورت می‌توانند متوجه شوند که چه زمانی این محصولات درون گوش شما قرار دارد و چه زمانی خارج می‌شود. اما این موضوع چه کاربردی دارد؟ برای مثال اگر در هنگام پخش موسیقی، فردی شروع به صحبت کردن با شما کند، شما ایرپاد را از درون گوش خود خارج کرده و آهنگ متوقف می‌شود. همچنین با قرار دادن مجدد آن درون گوش، آهنگ شروع به پخش می‌کند؛ به همین سادگی. همچنین امکان استفاده از یک ایرپاد برای پاسخ به تماس‌ها و یا استفاده از سیری وجود دارد. استفاده از سیری در ایرپادها نیز بسیار راحت است؛ کافیست دوبار یک ایرپاد را لمس کنید تا سیری فعال شود.

درکل ایرپادهای اپل یکی از بهترین محصولات موجود در بازار برای پخش موسیقی است. درست است که از لحاظ طراحی، این محصولات برای هرکسی جذاب نباشد و کاربران به دنبال سبکی دیگر باشند، اما می‌توانم به جرئت بگویم که از نویسنده، ایرپادهای اپل شعار همیشگی “It Just Works” اپل را فریاد می‌زنند.

{media id=1054,layout=blog}

{module 1181}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373