لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی نرم افزارهای رایگان شده به مناسبت کریسمس 2017

معرفی نرم افزارهای رایگان شده به مناسبت کریسمس 2017

نرم افزارهای رایگان شده به مناسبت سال 2017 میلادی :

همیشه توسعه دهندگان نرم افزار و برنامه نویسان در پی این بوده اند که نرم افزارها و برنامه هایی که نوشته اند ، به چشم بیایید و کاربران با کارکرد محصولات آن ها آشنا شوند .
مناسبت های مختلف همیشه جز بهترین موقعیت ها برای توسعه دهندگان بوده است . این بار و به مناسبت سال جدید میلادی ، بسیاری از برنامه نویسان اقدام به رایگان کردن تولیداتشان برای مدت محدود کرده اند . در زیر لینک تعدادی از این نرم افزارها آورده شده است . 
پیشنهاد میکنم تمامی نرم افزارها را حتی اگر فعلا نیاز ندارید ، دانلود و نصب کنید و اگر به کارتان نیامد ، آن را پاک کنید . شاید یک روزی این نرم افزار بی استفاده به درد شما بخورد .

دانلود بازی در سبک ماجراجویی, تاریخی :

اولین برنامه بازی 1979 Revolution: A Cinematic Adventure Game میباشد که با حجم 2 گیگابایتی رایگان شده است . 
 
Revolution.png
 

دانلود بازی République :

اگر با استدیو بازی سازی Camouflaj LLC آشنا باشید، احتمالا می‌دانید که République یکی از بهترین و جذابترین شاهکارهای این استدیو است که پیش از این با قیمتی معادل 5 دلار در اپ استور موجود بود و حال به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی، شما شخصیت یک زن را دارید که باید وارد پناهگاه دشمن شده و با آنها مبارزه کنید؛ چرا که این دشمنان اطلاعات مهمی را در اختیار دارند و شما باید آن‌ها را به دست آورید.
 
République.png
 

بازی جذاب بسکتبال Crazy Basketball HD :

اگر به بازی بسکتبال علاقه دارید و میخواهید یک بازی جذاب و در عین حال ساده و مفرح را تجربه کنید ، این بازی را از دست ندهید . این بازی با حجم 20 مگابایت حتما شما را برای ساعت ها سرگرم خواهد کرد .
 
Basketball.png
 

بازی بسکتبالی دیگر با نام US Basketball :

وقتی که هیچ راهی برای بازی کردن بسکتبال در حال حاضر ندارید ، بهتر است به بازی مجازی روی بیاورید . میتوانید به صورت آنلاین با سایر دوستانتان بازی کنید و آن ها را به چالش بکشید . 
از توپ های مختلف استفاده کنید و رکوردهای جاودانه خلق کنید . 
 
basketbal.png
 

بازی Warp Shift :

Warp Shift بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های پازل از استودیوی بازیسازی Deep Silver میباشد . ک بازی ماجراجویی و پازل خارق العاده را تجربه کنید! شما در این بازی خارق العاده باید به Pi کمک کنید تا در دنیای جادویی سفرش را به اتمام برساند .
 
Warp.png
 

بازی FairyFail : 

بازی با حیوانات . این بازی در رده سنی کودکان تولید شده است . 
 
FairyFail.png
 

آموزش ریاضی توسط نرم افزار Animal First Grade Math :

اگر میخواهید به راحت ترین و بهترین روش ممکن ریاضی را به فرزندانتان آموزش دهید ، پیشنهاد میکنم از این نرم افزار جذاب استفاده کنید . 
این نرم افزار برای تمامی سنین کودکی مناسب میباشد . 
 
Animal.png
 

بازی جذابی که جایزه سال 2015 را برای خود کرد :Blox 3D World Creator 

این بازی با حجم 203 مگابایت یک بازی جذاب برای تمامی سنین میباشد . توسط این بازی شما باید کاردستی هایی بسازید که هر کدام یک کار را انجام میدهد . 
 
Blox.png
 

نرم افزار و بازی Draw : 

یک بازی مهیج و کاملا ساده . بازی کاملا متفاوت با آنچه تا به حال تجربه کرده اید . 60 مرحله مختلف و جذاب را در پیش خواهید داشت که با نصب این بازی به رقابت کشیده خواهید داشت . 
 
Draw.png
 

بازی Smash Mania : 

سروصدا کنید . ببرید و یک بازی سرعتی را تجربه کنید . اگر تا به حال از بازی هایی نظیر Fruit استفاده کرده اید ، حتما این بازی هم برای شما جذاب خواهد بود . 
 
Smash.png
 

نرم افزار خبری Songbot :

نرم افزاری کاربردی برای دانلود و شنیدین موزیک های مورد علاقه یتان . یک ابزار قدرتمند برای جستجوی موزیک های مورد علاقه . فقط کافی است نام خواننده مورد علاقه تان را تایپ کنید ، تا هر آنچه موزیک میباشد را یک جا ببینید و گوش کنید .
 
songbot.png
 

معرفی نرم افزار کاربردی Systematic : 

با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا به زندگیتان سروسامان بدهید و تمامی کارهایتان را با برنامه پیش ببرید . فقط کافی است یک هدف معین را مشخص کنید تا به اهدافتان نزدیک شوید .
 
Systematic.png

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373