لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چه انتظاراتی از اپل در سال 2017 داریم ؟

چه انتظاراتی از اپل در سال 2017 داریم ؟

اپل در سال 2017 :

سال 2016 نیز فردا به پایان خواهد رسید و در این سال، اپل اقدامات متعددی را انجام داد که برخی بسیار جذاب و برخی نیازمند به تلاش بیشتر بودند. حال در آستانه ورود به سال 2017 هستیم و در این سال، انتظارات از اپل تا حد زیادی بالا رفته است. در ادامه، انتظاراتمان را از اپل درسال 2017 بیان خواهیم کرد.

آیفون

بسیار خب، اجازه دهید با مهمترین محصول اپل در حال حاضر یعنی آیفون شروع کنیم. سال 2017، دهمین سالگرد عرضه اولین آیفون این شرکت توسط مدیرعامل فقید اپل یعنی استیو جابز است. حال به همین مناسبت، انتظار داریم که اپل در آیفون‌های خود تغییرات طراحی بسیار مهمی را ایجاد کند. درواقع از اپل انتظار داریم سه محصول را روانه بازار کند؛ یک مدل آیفون با بدنه تمام شیشه ای در پشت و جلو که دکمه هوم درآن حذف شده و حاشیه صفحه نمایش نیز بسیار کم است. این آیفون برای اولین بار با پنل OLED عرضه خواهد شد و این یعنی که رنگ مشکی در این محصولات بسیار عمیق خواهد بود. آیفون مرموز اپل می‌تواند دارای شارژ بیسیم و پردازنده سریع ترهم باشد. همچنین انتظار داریم که دو مدل دیگر با صفحه‌ نمایش‌های 4.7 و 5.5 اینچی با مشخصات پایین تر نیز به بازار عرضه شوند و با نزدیک شدن به تاریخ عرضه که سپتامبر 2017 است، احتمالا اطلاعات بیشتری به دست آوریم.

آیپد

علاوه بر آیفون‌ها انتظارات زیادی درباره آیپد‌های اپل هم داریم. این محصولات احتمالا در بهار سال 2017 عرضه خواهند شد و تا کنون، اطلاعات مختلفی در این باره به دست اورده ایم. اولین اطلاعات منتشر شده مربوط به آیپدی جدید با نمایشگر احتمالا 10.5 اینچی است که با نمایشگری بدون حاشیه عرضه شده و جایگاه آیپد پرو 9.7 درحال حاضر را به دست خواهد گرفت. علاوه بر این مدل، انتظار داریم که اپل، آیپد پرو 12.9 اینچی را با سخت افزار جدید نیز بروز کند. یکی از مواردی که همچنان مشخص نیست، درباره آیپد 9.7 اینچی و آیپد 7.9 اینچی است. برخی منابع می‎‌گوید که آیپد 9.7 جایگزین آیپد مینی شده و دیگر خبری از سری مینی نخواهد بود اما برخی منابع می‌گویند که اپل با نگه داشتن سری آیپد مینی، آیپد 9.7 اینچی را کنار خواهد زد. همچنین انتظار داریم اپل در آیپدهای خود، بخش نرم افزاری را بهبود بخشد تا کاربران حرفه ای یا کسانی که از آیپد به عنوان یک لپتاپ استفاده می‌کنند استفاده راحت تری داشته باشند.

مک

حال به سراغ کامپیوترهای اپل می‌رسیم. درحال حاضر، انتظار داریم که اپل در بهار سال 2017 از آیمک جدید خود رونمایی کند. این آیمک احتمالا به صفحه نمایشی بهتر، پردازنده‌ای قدرتمندتر، پورت USB-C و حتی طراحی جدید مجهز خواهد شد. همچنین انتظار داریم که اپل، تغییراتی در مک بوک رتینای 12 اینچی خود از لحاظ پردازش ایجاد کند؛ طراحی مک بوک رتینا احتمالا بخشی است که دچار تغییر نخواهد شد چراکه هم اکنون، این محصول طراحی جدید محصولات سری مک بوک اپل را به یدک می‌کشد. درنهایت انتظار داریم اپل، مک بوک پرو خود را کمی بروز کند و حتی قیمت آن را کاهش دهد؛ شاید هم رنگ جدیدی را شاهد باشیم. مک پرو و مک مینی، محصولاتی هستند که مدت‌هاست بروز نشده اند و بر اساس برخی، این محصولات به نوعی مرده اند اما درکل سال 2017 فرصت مناسبی برای بروزرسانی این محصولات خواهد بود.

اپل واچ

درحال حاضر، اخبار زیادی پیرامون اپل واچ جدید منتشر نشده است و انتظار داریم که اپل فقط به عرضه بندهای جدید برای اپل واچ در بهار سال 2017 بپردازند. پس انتظار زیادی در این بخش نداشته باشیم.

نرم افزار

در این بخش، ما انتظارات بسیار زیادی در بخش نرم افزار تمامی محصولات اپل داریم. iOS 11، macOS 10.13، watchOS 4 و tvOS 11 درحال حاضر سیستم‌ عامل‌های اپل هستند. اپل این سیستم عامل‌ها را در خرداد ماه و در مراسم WWDC بروز خواهد کرد. یکی از مواردی که برخی انتظارش را دارند، یک اسپیکر هوشمند ادغام شده با سیری است. درحال حاضر، گوگل و آمازون چنین محصولاتی را عرضه کرده اند و مشاهده چنین محصولی با برند اپل فوق العاده خواهد بود.

در انتها از شما دعوت میکنم تا ویدیوی مربوطه را نیز تماشا کنید : 

 

 

{media id=1048,layout=blog}

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373