لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه بین سرعت آیفون 7 پلاس و وان پلاس 3T

مقایسه بین سرعت آیفون 7 پلاس و وان پلاس 3T

رقابت بین تلفن‌های هوشمند اپل و اندرویدی همیشه یکی از هیجان انگیز ترین رقابت ها بوده است. این دو شرکت همواره محصولاتی مختلف تولید می‌کنند که هر کدام از نسل قبلی خود سریع تر هم عمل می‌کنند. در ادامه به مقایسه عملکرد آیفون 7 پلاس و وان پلاس 3T خواهیم پرداخت.

اجازه دهید با مشخصات وان پلاس 3T شروع کنیم. این محصول در حقیقت از بیشتر جنبه‌ها شبیه به همان وان پلاس 3 است، اما تفاوت‌هایی در بخش سخت افزار وجود دارد. وان پلاس 3T از یک صفحه نمایش 5.5 با پنل امولد استفاده می‌کند و رزولوشنی معادل 1920 در 1080 پیکسل دارد. این تلفن هوشمند از یک بدنه ساده فلز و شیشه‌ای برخوردار بوده که برای قیمتی که دارد، یک طراحی بسیار خوب است. قلب تپنده این محصول، یک چیپست اسنپدراگون 821 است که جدیدترین چیپست عرضه شده توسط این شرکت است. علاوه بر چیپست جدید، این محصول از 6 گیگابایت حافظه رم و باتری بزرگ 3400 میلی آمپری برخوردار است. دوربین 16 مگاپیکسلی با پوشش ویژه، رابط کاربری ساده، اثر انگشت دقیق و شارژ سریع از ویژگی‌های این محصول است.
حالا به سراغ آیفون 7 پلاس می‌رویم. این تلفن هوشمند اپل از طراحی با زبان نسل قبل استفاده کرده اما همچنان یک محصول فوق العاده با کیفیت و ساخته شده از فلز و شیشه است. صفحه نمایش این محصول یک صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1920 در 1080 بوده که روشنایی بالایی دارد. آیفون 7 پلاس از یک چیپست A10 Fusion اپل استفاده می‌کند که سرعت آن فوق العاده بالاست و سه گیگابایت حافظه رم، چند وظیفگی در آن را بهبود می‌بخشد. دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی، باتری 2900 میلی آمپری، سیستم عامل روان و بهینه iOS و بدنه مقاوم دربرابر آب از سایر ویژگی‌های این محصول است. حال در ادامه به مقایسه این دو خواهیم پرداخت.

همانطور که می‌بینید، وان پلاس 3T قدرت بسیار بالایی داشته و برنامه‌های مختلف را با سرعت فراوان اجرا می‌کند، اما بازهم این آیفون 7 پلاس است که رتبه اول را به دست می‌آورد. همچنین در زمینه مدیریت رم، آیفون 7 پلاس به لطف داشتن سیستم عاملی فوق العاده بهینه کاملا عالی عمل کرده و همه برنامه‌ها در پس زمینه باقی می‌مانند.

 

 

{media id=1041,layout=blog}

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420