لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اگر کلکسیونر آیفون هستید ، این مطلب را بخوانید

اگر کلکسیونر آیفون هستید ، این مطلب را بخوانید

سال 2007 یک سال فوق العاده مهم برای اپل بود؛ در این سال، اهالی کوپرتینو از اولین نسل از آیفون‌ خود به نام آیفون 2G رونمایی کرد. حدودا کمتر از 10 سال از عرضه اولین مدل‌های این محصول به بازار می‌گذرد و حالا، خریدن این محصول که در آن زمان حدود 500 دلار قیمت داشته است، کاری تقریبا غیر ممکن است، اما یکی از کاربران وبسایت eBay، یک آیفون نسل اول با جعبه باز نشده را تا قیمت 22 هزار دلار به فروش می‌رساند!

اولین نسل از آیفون ویژگی‌های انقلابی به همراه داشت که صنعت تلفن هوشمند را تغییر داد؛ برای مثال می‌توان به ویژگی صفحه نمایش مولتی تاچ بزرگ و سیستم عامل کارآمد iOS اشاره کرد که توسط استیو جابز، مدیرعامل فقید رونمایی شد. درست است که این آیفون از شبکه 3G استفاده نمی‌کرد و دوربین 2 مگاپیکسلی آن فاقد فوکوس بود اما در هر حال این همان محصولی است که در تمام دنیا انقلاب کرد. حال یکی از کاربران eBay یک آیفون نسل اول را برای فروش گذاشته و برای آن تا قیمت 22 هزار دلار پیشنهاد شده است! این آیفون هنوز از جعبه خود خارج نشده و حتی پاکت و تابلوی تبلیغات قدیمی این محصول نیز در سالم ترین وضعیت ممکن آماده فروش هستند. مسلما 22 هزار مبلغ فوق العاده زیادی برای چنین محصولی به حساب می‌آید، اما مطمئنا افراد زیادی هستند که برای داشتن کلکسیونی گران قیمت از محصولات اپل، چنین دستگاهی‌ را خریداری خواهند کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420