لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چگونه میتوان با خیال راحت یک آیفون ۷ آنلاک خرید ؟

چگونه میتوان با خیال راحت یک آیفون ۷ آنلاک خرید ؟

آیفون ۷ آنلاک :

حتما شما هم در هنگام خرید یک آیفون با موضوع آنلاک بودن دستگاه آشنا شده اید و می‌دانید که برای وصل کردن سیم کارت به دستگاه احتمالا لازم باشد. معمولا آیفون‌های آنلاک شده، آزادی بیشتری را در زمینه اپراتورها در اختیار کاربران قرار می‌دهند و به همین سبب، کاربران می‌توانند هر نوع سیم کارتی را وارد دستگاه کنند. در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه یک آیفون 7 آنلاک شده را خریداری کنید.

سیم کارت آزاد

مستقیم ترین گزینه شما برای خرید آیفون 7 آنلاک شده، خرید مدل‌های با سیم کارت آزاد است که می‌توان به صورت مستقیم از اپل استور سفارش داد. مدل‌های با سیم کارت آزاد به صورت آنلاک شده بوده و از آنجایی که از مودم کوالکام بهره می‌برد، امکان استفاده از هر سیم کارتی از شبکه‌های CDMA، GSM و حتی اپراتورهای خارجی وجود دارد. مسلما قیمت آیفون‌های آنلاک شده به مراتب بیشتر از مدل‌های لاک شده است. این یعنی که شما برای خرید یک آیفون 7 مدل 32 گیگ باید مبلغی معادل 649 دلار پرداخت کنید. سایر مدل‌ها نیز به ترتیب 100 دلار افزایش یافته و البته برای خرید مدل جت بلک، باید یکی از دو مدل 128 یا 256 گیگابایتی را خریداری کنید.

برنامه ارتقای آیفون

اپل خودش یک سرویس جدید به نام برنامه ارتقای آیفون دارد؛ در این برنامه، اپل به کاربران یک آیفون آنلاک شده می‌دهد، دقیقا شبیه به موردی که در بالا ذکر کردیم. اما تفاوت اینجاست که بجای پرداخت 649 دلار پول، شما می‌توانید درطی 12 قسط، به صورت ماهیانه پول این آیفون را پرداخت کنید. این برنامه شامل گارانتی ویژه Apple Care+ نیز می‌شود. کاربران اپراتورهای دیگر هم می‌توانند به راحتی از این برنامه استفاده کنند تا آیفون خود را خریداری کنند.

ورایزون

زمانی که شما یک آیفون 7 از اپراتور ورایزون خریداری کنید، سیم کارت دستگاه باید به صورت آنلاک شده باشد. این یعنی که هر زمانی که خواستید، شما می‌توانید سیم کارت ورایزون را از دستگاه خارج کرده و سیم کارت دیگری را وارد دستگاه خود کنید. این حالت به لطف سیستم مودم‌های کوالکام انجام می‌شود. خوشبخانه، ورایزون دستگاه‌های مجهز به 4G را قفل نمی‌کند و کاربران می‌توانند از این ویژگی در هر سیم کارت دیگری نیز استفاده کنند. ( باید هزینه آنلاک این گوشی ها به صورت یکجا پرداخت شود تا در سایر کشورها و تحت شبکه سایر اپراتورها جوابگو باشد )

اپراتورهای T-Mobile و AT&T

آیفون‌هایی که مستقیما توسط این دو اپراتور عرضه می‌شوند می‌توانند آنلاک شوند؛ به شرطی که مراحل خواسته شده را درست انجام دهید. البته اینجا یک نکته وجود دارد؛ درحالی که آیفون‌های آنلاک شده از شبکه‌های CDMA و GSM پشتیبانی می‌کنند، مدل‌های این دو اپراتور به دلیل داشتن مودم اینتل، فقط بر روی شبکه‌های GSM جوابگو خواهند بود. برای همین اگر با نداشتن شبکه CDMA مشکلی ندارید، می‌توانید آیفون خود را از این دو اپراتور خریداری کنید. ( باید هزینه آنلاک این گوشی ها به صورت یکجا پرداخت شود تا در سایر کشورها و تحت شبکه سایر اپراتورها جوابگو باشد )

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420