لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حتما این آموزش را که توسط اپل برای گرفتن عکس های پرتره منتشر شده است را بخوانید

حتما این آموزش را که توسط اپل برای گرفتن عکس های پرتره منتشر شده است را بخوانید

در مدت زمانی کوتاه، حالت عکاسی پرتره در آیفون 7 پلاس به یکی از ویژگی‌های فوق العاده در این تلفن هوشمند اپل تبدیل شد. در این حالت، شما می‌توانید تصاویری با پس زمینه مات و بگیرید و به کمک کیفیت بالای دوربین جدید آیفون 7 پلاس، تصاویر نهایی شما در واقع نزدیک به یک دوربین DSLR خواهد شد. حال در ادامه به نکاتی آموزشی درباره استفاده از این ویژگی خواهیم پرداخت.

JerSean Golatt که یکی از عکاسان ماهر است می‌گوید که او مدتی از آیفون 7 پلاس استفاده می‌کرده است و می‌گوید که حالت پرتره در آیفون 7 پلاس یک ویژگی فوق العاده مهم است و برای کسانی که می‌خواهند با هزینه کم، به خاطرات خود ارزش ببخشند عالی است. JerSean Golatt به شما پیشنهاد می‌کند که در هنگام استفاده از این ویژگی، تا حد ممکن به سوژه خود نزدیک شوید تا بتوانید جادوی واقعی این ویژگی را لمس کنید. همچنین امکان افزایش جزئیات در این حالت نیز وجود دارد.

 

portrait-mode-2.jpg

 

اگر با عکاسان مختلف آشنایی داشته باشید، می‌دانید که Jeremy Cowart یکی از مشهورترین عکاسان در دنیاست که معمولا از هنرپیشه‌های هالیوود و افراد مشهور عکس می‌گیرد. او یک تصویر از پسر خود با آیفون 7 پلاس و حالت پرتره گرفته است که به نظر او، این بهترین عکسی است که با این محصول ثبت کرده است. او می‌گوید که من به نوعی فوق العاده هیجان زده هستم، چرا که حالت پرتره باورنکردنی است! Jeremy Cowart پیشنهاد می‌کند که پس زمینه را تا حد ممکن کاهش داده و آن را از اجزایی که در تصویر شما اختلال ایجاد می‌کنند خلاص شوید.

 

portrait-mode-3.jpg

 

Pei Ketron از افرادی است که همواره در سفر است و این یعنی که او همیشه در حال ثبت تصاویری مختلف از جای جای دنیاست. در این تصویر، او از یک آیفون 7 پلاس با حالت پرتره استفاده کرده و از سگ خود عکسی گرفته است. او می‌گوید که زیبایی و واقع گرایانه بودن پس زمینه در حالت پرتره آیفون 7 پلاس شبیه به دوربین‌های گران قیمت DSLR است. او می‌گوید که اگر از حیوان خانگی خود عکس می‌گیرید، به او کمی فضا داده و فاصله خود را با حیوانتان تا 2.5 متر قرار دهید. همچنین وی اضافه می‌کند که بهترین نتایج زمانی رخ می‌دهد که سوژه شما حرکت نداشته باشد.

 

portrait-mode-5.jpg

 

Benj Haisch شخصی است که به گرفتن تصاویر زیبا از عروسی‌ها می‌پردازد و می‌گوید که حالت پرتره در آیفون 7 پلاس دید وی را به عکاسی با موبایل تغییر داده است. به کمک زاویه وسیع لنز جدید دوربین و حالت پرتره، با آیفون 7 پلاس می‌توان تصاویری حرفه ای ثبت کرد. او پیشنهاد می‌کند که داشتن فضای نوری ملایم و مناسب به ثبت تصویر زیبا و زنده کمک خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373