لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ترفندهای جالب و مخفی آیفون | مقاله پیشنهادی تیم تحریریه

ترفندهای جالب و مخفی آیفون | مقاله پیشنهادی تیم تحریریه

ترفندهای مخفی آیفون :

در میان کاربران، انجام ترفندهای مختلف برای ایجاد تغییرات در تلفن هوشمندشان یک مورد رایج است و بسیاری سعی دارند که این نوع روش ها را بیابند. در ادامه به ۱۰ ترفند مخفی در iOS 10 را به شما معرفی ‌کنیم.

پاک کردن حافظه پنهان

یکی از مشکلاتی که کاربران آیفون مخصوصا در مدل‌های ۱۶ گیگابایتی با آن برخورد می‌کنند. کم بودن حافظه باقیمانده است. می‌دانید که با استفاده از این برنامه‌ها، مقدار قابل توجهی حافظه پنهان در تلفن هوشمند شما ایجاد می‌شود که با حذف آن‌ها می‌توانید تا ۲ گیگابایت فضای خالی بدست آورید. برای این کار وقتی که حافظه شما کاملا‌پر شده است وارد اپ استور شوید و یک بازی یا برنامه سنگین که پیش از این در فضای ابری ذحیره شده است را دانلود کنید تا پیام پر بودن حافظه نمایان شود. حالا وارد تنظیمات شوید و جادو را حس کنید!

حذف متن زیر آیکن‌ها

برای انجام این کار، ابتدا وارد تنظیمات شده و از بخش General وارد Accessibilityشوید و گزینه Reduce Motion را روشن کنید. حال در هوم اسکرین، انگشت را از پایین به بالا بکشید تا منوی تنظیمات سریع اجرا شود. سپس این نوار را به کمی بالاتر هل دهید و درهمان حال، دکمه هوم را فشار دهید. حال میبینید که آیکن‌های موجود در داک بدون نام هستند. برای برداشتن لیبل سایر آیکن‌ها، برنامه ها را از صفحه اصلی به داک بکشید و مجددا وارد صفحه اصلی کنید. تا زمانی که ویژگی Reduce Motion روشن باشد و گوشی شما ریست نشود، منو به همین شکل باقی‌خواهد ماند.

حذف نوار نوتیفیکشن بالای صفحه

پیش به سوی خلوت کردن منوی اصلی آیفون! برای این کار، دکمه پاور آیفون را نگه دارید و اسلایدر خاموش شدن را تا وسط نگه دارید. در همین میان، یک‌ پیامک برای آیفون بفرستید. در همان حالتی که اسلایدر را نگه داشته اید، پیام را باز کنید. حال وارد صفحه هوم شده و ببینید که دیگر خبری از نوار نوتیفیکشن نیست.

دوربین در پس زمینه

از بخش تنظیمات وارد Accessibility شده و گزینه Increase Contrast را روشن کنید. حال به صفحه قفل بروید. در iOS 10 با کشیدن صفحه به سمت چپ می‌توان دوربین را اجرا کنید؛ اما در اینجا، صفحه را تا وسط بکشید و در آن واحد، دوربین را بر روی عکاسی یا فیلمبرداری تنظیم کنید. حال با انگشتی که تاچ آیدی ان زا نمی‌شناسد، دکمه هوم فشار دهید. حال به ظاهر شما درحال وارد کردن رمز هستید اما در واقع می‌توانید با دکمه‌های صدا ویدیو ضبط کنید و فیلم بگیرید.

ساختن پوشه‌های بدون نام

این یک مورد بسیار ساده است که می‌تواند به شما کمک کند تا پوشه‌هایی بدون نام بسازید. برای این کار، کافیست که به سایت http://iempty.tooliphone.net/ بروید و از آنجا، متن خالی را دریافت کرده و بجای نام پوشه در آیفونتان استفاده کنید. یا هم به سادگی از بین این پرانتز، این فضا را بردارید ( ).

عدم دانلود خودکار بروزرسانی‌ها

برای این کار، به تنظیمات و بخش برنامه ها بروید و فایل دانلود شده نسخه جدید iOS را حذف کنید. پس از آن، وارد این صفحه شوید و برنامه ای که از شما خواسته می‌شود را نصب کنید. این برنامه در حقیقت آیفون شما را به گونه ای تنظیم می‌کند که سیستم فکر می‌کند که دستگاه شما یک اپل تی وی است و برای همین، فقط با درخواست شما، این بروزرسانی‌ها دریافت می‌شوند.

تاریک کردن صفحه نمایش تا بیشترین حد ممکن

برای این کار، وارد تنظیمات شده و از بخش Accessibility وارد قسمت Zoom شوید. بعد از آن، وارد بخش Zoom Region شده و گزینه Full Screen Zoom را انتخاب کنید. از بخش Zoom Filter نیز گزینه Low Light را روشن کنید. همچنین میزان ماکسیمم زوم را به کمترین میزان ممکن و روی 1.2 برابر قرار دهید. حال از همان صفحه Accessibility، به بخش Accessibility ShortCut بروید و گزینه Zoom را انتخاب کنید. حال دوباره از بخش Accessibility وارد بخش Zoom شوید و دکمه Zoom را روشن کنید. حال میبینید که با سه بار فشردن دکمه هوم دستگاه، نور صفحه نمایش به کمترین میزان ممکن می‌رسد. توجه داشته باشید که این موضوع، سرعت دستگاه شما را کاهش می‌دهد. 

حذف تمامی انیمیشن‌ها (فقط در آیفون 5 و 5 اس)

برای این کار، دو والپیپر گفته شده در ویدئو را از آدرس heyeased.weebly.com دانلود کنید و وارد بخش تنظیمات شده و بخش انتخاب تصویر پس زمینه را انتخاب کنید. حالا یک والپیپر را برای صفحه قفل و دیگری را برای صفحه اصلی انتخاب کنید. پس از آن دکمه هوم را فشار دهید. می‌بینید که با تکرار این کار، انیمیشن‌های دستگاه به کل ناپدید می‌شوند.

پوشه‌های دایره‌ای شکل

برای این که پوشه‌هایتان را به شکل دایره درآورید، به وبسایت heyeased.weebly.com بروید و والپیپرهایی که در ویدئو ذکر شده را دانلود کنید. حالا از طریق گالری، آن تصویر را باز کنید و به عنوان پس زمینه تلفن هوشمندتان قرار دهید. تبریک می‌گوییم؛ حالا شما پوشه‌های گرد دارید!

{media id=1020,layout=blog}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373