لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

احتمال سقوط بی سابقه ارزش سهام شرکت اپل پس از سال 2018

احتمال سقوط بی سابقه ارزش سهام شرکت اپل پس از سال 2018
تقریبا همه کارشناسان به این موضوع اذعان دارند که سال آینده ، شرکت اپل ، سال درخشانی را در پیش رو خواهد داشت . تمام این کارشناسان بر این موضوع اتفاق نظر دارند که اپل با ارائه آیفون 8 فروش بی نظیری را تجربه خواهد کرد و البته این فروش و رشد سهام ، آخرین تجربه سودده این شرکت خواهد بود . 
اندرو یورکویتز ، تحلیلگر موسسه Oppenheimer پیش بینی کرده است اپل از 30 سپتامبر 2017 به رشد بی سابقه ای خواهد رسید و این رشد تا انتهای سال مالی 2018 پیش خواهد رفت . وی معتقد است همه این رشد بی سابقه از تولد 10 سالگی آیفون و ارائه آیفون 8 نشات میگیرد . اما پس از 2018 اپل به سقوط رخوت انگیزی دچار خواهد شد . 
وی دلیل اصلی این افت را قیمت های بالای آیفون ها اعلام کرد و معتقد است ، با گذر زمان سخت افزار گوشی های اپل به سایر گوشی ها بسیار مشابه خواهد شد و همین دلیل بزرگی برای مهاجرت مشتریان به سمت گوشی های ارزان تر و البته با همان کیفیت خواهد شد . 
وی همچنین بیان داشته است که هیچ گاه شرکت اپل به چنین وضعیتی دچار نشده بود . جیمز کاکمک نیز به جلگه منتقدان اپل پیوسته است و گفته است : دیگر شرایط برای شرکت اپل مانند گذشته نخواهد بود ، چرا که از نظر سحت افزاری ، اپل از سایر رقبا در عرصه هایی مانند : واقعیت مجازی بسیار عقب مانده است . همچنین وی به ورود آمازون و گوگل به چرخه رقابت اشاره کرده است . 
اپل باید راه چاره ای برای این وضعیت بیاندیشد .

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373