لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

راهنمای خرید اپل واچ | کدام اندازه را بخریم ؟ ۳۸، ۴۰، ۴۲ یا ۴۴ میلی متری ؟

راهنمای خرید اپل واچ | کدام اندازه را بخریم ؟ ۳۸، ۴۰، ۴۲ یا ۴۴ میلی متری ؟

تفاوت اپل واچ 38 میلی متری با 42 میلی متری :

از زمان رونمایی اولین اپل واچ، این محصول در دو سایز مختلف با ابعاد 42 میلی متری و 38 میلی متری موجود بود که مسلما در میان آن دو، تفاوت‌هایی وجود داشت. امروز هم شرایط یکسان است؛ اگر شما بخواهید اپل واچ 2، اپل واچ 1، اپل واچ Nike+ و حتی نسخه هرمس را خریداری کنید، باید بین این دو سایز یکی را انتخاب کنید. در ادامه به تفاوت‌های این دو نسخه اشاره خواهیم داشت.
 
 
 
برخلاف ساعت‌های معمول که به صورت افقی اندازه گیری می‌شوند، اپل واچ‌های اپل به حالت عمودی بررسی می‌شوند. مدل کوچکتر اپل واچ، طولی معادل 38 میلی متر دارد و مدل بزرگتر، 42 میلی متر است. اگر از لحاظ پهنای دستگاه حساب کنیم، اپل واچ کوچک تر 33.3 میلی متر و اپل واچ بزرگتر، 35.9 میلی متر است. برای همین اگر به دنبال یک ساعت بزرگتر هستید، مدل 42 میلی متری گزینه مناسب تری است و اگر دوست دارید که ساعتی کوچک ببندید، مدل 38 میلی متری را انتخاب کنید. در زمینه ضخامت دستگاه هم باید بگوییم که این دو ضخامت یکسانی دارند و برای همین، در این بخش هم تفاوت خاصی نیست.

صفحه نمایش :

 
یک مورد متفاوت دیگر میان این دو ساعت هوشمند، ابعاد صفحه نمایش است.
  • صفحه نمایش به کار رفته در مدل 38 میلی متری، رزولوشنی معادل 340 در 272 دارد .
  • مدل 42 میلی متری، رزولوشنی معادل 390 در 312 دارد.
با وجود این تفاوت رزولوشن، هردو صفحه نمایش از نوع رتینا بوده و برای همین، هردو زیبا به نظر می‌رسند و کیفیت آن‌ها تفاوتی ندارد. پس اینجا بسته به شماست که چه ابعادی را می‌پسندید.

مناسب آقایان؛ مناسب خانم‌ها :

 
از آنجایی که اپل واچ در دو نسخه عرضه می‌شود، آقایان و خانم‌ها می‌توانند متناسب با اندازه مچ دست خود یک مدل را خریداری کنند. درحالت کلی، اپل واچ 42 میلی متری برای آقایان و مدل 38 میلی متری برای خانم‌ها است؛ البته برخی از خانم‌ها دوست دارند ساعت‌های بزرگتری به دست ببندند و حتی برخی از آقایان، ساعت‌های کوچک را ترجیح می‌دهند.

بندها مناسب برای خرید اپل واچ :

 

اپل واچ یکی از معدود ساعت‌های هوشمندی است که دارای تنوع بینظیری از بندهای مختلف برای کاربران است. معمولا در اپل واچ مدل اسپرت، بندها برای هردو سایز 38 و 42 میلی متری موجود است، اما در اپل واچ‌های مدل فلز استیل و مدل ادیشن، بندهای 38 و 42 میلی متری طرح‌های متفاوتی دارند.

  • بندهای اختصاصی اپل واچ 38 میلی متری:
    Modern Buckle
    Hermès Double Buckle Cuff
    Hermés Double Tour
  • بندهای اختصاصی اپل واچ 42 میلی متری:
    Leather Loop
    Hermès Single Tour Deployment Buckle

قیمت اپل واچ :

مسلما یکی از تفاوت‌‌های عمده در اپل واچ‌های 38 و 42 میلی متری، قیمت این دو است. برای همین، بد نیست نگاهی به لیست قیمت‌های این دو داشته باشید.

مدل 38 میلی متری
اپل واچ سری 1: شروع از 269 دلار
اپل واچ سری 2: شروع از 369 دلار

مدل 42 میلی متری
اپل واچ سری 1: شروع از 299 دلار
اپل واچ سری 2: شروع از 399 دلار

طول عمر باتری اپل واچ

حجم باتری به کار رفته در اپل واچ‌های 42 میلی متری کمی بیشتر از اپل واچ‌های 38 میلی متری است. همچنین ظرفیت باتری در اپل واچ سری 2 نسبت به سری‌های قبلی کمی افزایش داشته است. پس اگر طول عمر باتری برای شما یک اولویت به شمار می‌رود و می‌خواهید که تمام روز با آن به انجام تمارین ورزشی و سایر کارها بپردازید، به سراغ مدل 42 میلی متری اپل واچ سری 2 بروید.

چه کسی باید اپل واچ ۳۸ یا ۴۰ میلی متری را بخرد؟

اگر مچ دستان شما کوچک است و می‌خواهید که اپل واچ بر روی مچ دست شما راحت تر بنشیند، و یا اگر به ساعت‌های هوشمند کوچک تر علاقه دارید، باید مدل 38 میلی متری را خریداری کنید.

چه کسی باید مدل ۴۲ یا ۴۴ میلی متری را بخرد؟

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که عاشق ساعت‌های هوشمند بزرگ هستید و حتی مچ دست‌ بزرگی دارید، باید به سراغ اپل واچ 42 میلی متری بروید. علاوه بر اندازه، مدل 42 میلی متری از باتری و صفحه نمایش بزرگتری برخودار است و برای کاربرانی که بیشتر با اپل واچ کار می‌کنند، گزینه بهتری است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420