لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه که تا به حال از آیفون 8 میدانیم

هر آنچه که تا به حال از آیفون 8 میدانیم

آیفون 8 احتمالا مورد انتظارترین محصولی است که در سال 2017 از سوی اپل شاهد خواهیم بود. سال آینده، دهمین سالگرد عرضه اولین آیفون خواهد بود و اپل طبیعتا شرکتی است که از کنار این رویداد‌ها به سادگی رد نمی‌شود! حال تا عرضه آیفون 8 مدت زیادی باقی مانده است، اما می‌خواهیم جمع بندی داشته باشیم از هرآن چه که درباره آیفون 8 می‌دانیم.

طراحی آیفون 8

اگر از کاربران بپرسید که از آیفون جدید چه انتظاراتی دارند، یکی از مواردی که حتما به گوشتان می‌خورد، طراحی جدید است! اپل در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، طراحی دستگاه‌های خود را تنها بروزرسانی جزئی کرد و خبری از تغییرات عمده در آن نبود؛ هرچند که از نظر ما، آِیفون‌های موجود در بازار همچنان زیبا هستند، اما آیفون 8 چطور؟ آیفون 8 از بدنه ای با حاشیه فوق العاده کم برخوردار خواهد شد و این احتمالا اولین چیزی است که نظر شما را به آیفون 8 جلب می‌کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که این آیفون جدید از بدنه شیشه‌ای یا حتی سرامیکی استفاده کند که مفاومت بالایی نیز دارد. اما حالت کلی دستگاه چگونه است؟ از نظر ما، اپل آیفون 8 را به صورت یک محصول یک تکه و یک دست خواهد بود؛ دقیقا شبیه به چیزی که در آیفون‌های با رنگ جت بلک شاهد هستیم. تغییر مهم دوم در این آیفون جدید، حذف دکمه هوم خواهد بود. اپل به طورغیر مستقیم، دکمه هوم فیزیکی را از آیفون 7 برداشت که احتمالا اولین قدم‌ها برای ادغام کردن دکمه هوم و البته سنسور اثر انگشت با صفحه نمایش بوده است. درکل از نظر طراحی، آیفون 8 یک محصول کاملا تازه و هیجان انگیز خواهد بود. ( خبری مبنی بر انتقال دکمه هوم به پشت آیفون هم ممکن است در طراحی آینده آیفون 8 رخ دهد )

صفحه نمایش آیفون 8

این یکی دیگر از بخش‌هایی است که اپل در آن تغییرات مهمی را ایجاد کرده است. اجازه دهید اینگونه شروع کنیم؛ آیفون‌های فعلی اپل به سه دسته تقسیم می‌شوند: مدل بزرگ 5.5 اینچ، مدل متوسط 4.7 اینچ و مدل کوچک 4 اینچی که درحقیقت همان آیفون SE است. اگر اخبار را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که اپل، طراحی نسخه دوم آیفون SE را به کلی متوقف کرده است، اما دلیل آن چیست؟ به نظر ما، آیفون 8 در دو اندازه عرضه خواهد شد که کوچک ترین مدل 4.7 اینچ و بزرگترین مدل، بین 5.5 تا 5.8 اینچ خواهد بود.البته درکنار این دو، مدل سومی هم وجود دارد که از ابعاد دوست داشتنی 5.2 اینچی برخوردار خواهد شد.
درکنار این‌ها، احتمالا می‌دانید که اپل قصد دارد از نمایشگرهای AMOLED در محصولات جدیدش استفاده کند، اما به نظر می‌رسد که به دلیل تولیدات کم این پنل‌ها، اپل می‌تواند مدل‌های محدودی را به این پنل مجهز کند. برای همین، احتمالا فقط آیفون‌های 5.2 و 5.8 اینچی به این پنل مجهز خواهد شد و خبری از نمایشگر AMOLED در نسخه 4.7 اینچی نیست. همچنین شایعه شده است که صفحه نمایش این محصولات به صورت منحنی بوده تا علاوه بر ظاهر تازه، ارگونومی بهتری را ارائه کند که البته مشخص نیست این ویژگی در کدام آیفون استفاده می‌شود اما می‌توان حدس زد که آیفون 5.8 اینچی، بیشتر از همه نیازمند چنین ویژگی خواهد بود. در زمینه رزولوشن هم صحبت خاصی به میان نیامده است، اما انتظار می‌رود که آیفون‌های جدید اپل شاهد افزایش رزولوشن باشند و این مورد می‌تواند برای هرسه نسخه 5.8، 5.2 و 4.7 اینچی صدق کند.

دوربین آیفون 8

مشخصات دوربین آیفون‌های جدید هنوز منتشر نشده است، اما در مورد سایر ویژگی‌های این دوربین، اطلاعات جالبی در اختیار داریم. براساس گزارش‌ها، انتظار می‌رود که آیفون‌های 5.2 و 5.8 اینچی، از دوربین دوگانه بهره مند خواهند شد و برای اولین بار، لنز دوم این دوربین نیز از لرزشگیر اپتیکال بهره مند خواهد شد. این موضوع به شما این امکان را می‌دهد که در هنگام زوم کردن، تصویر دچار لرزش نشده و در شرایط تاریک از نوردهی بهتری برخوردار شوید. جا دارد اشاره کنیم که آیفون 4.7 اینچی فاقد این ویژگی دوست داشتنی خواهد بود.

سخت افزار و نرم افزار آیفون 8

در این بخش، بازهم اطلاعات کمی را در اختیار داریم، اما بد نیست به برخی موارد کوچک ولی مهم اشاره کنیم. انتظار داریم که اپل در این آیفون‌های جدید، از پردازنده A11 استفاده کند که مطمئنا قدرتی فوق العاده بیشتر نسبت به پردازنده A10 Fusion خواهد داشت. درحال حاضر، میزان رم بکار رفته در آیفون 7 پلاس معادل سه گیگابایت و در آیفون 7 معادل دو گیگابایت خواهد بود. در این زمینه، اطلاعات خاصی را در اختیار نداریم اما تقریبا مطمئن هستیم که آیفون 5.8 اینچی، رم بیشتری خواهد داشت. در زمینه نرم افزار هم باید منتظر مراسم WWDC 2017 اپل باشیم تا این شرکت از نسخه 11 سیستم عامل خود رونمایی کند. احتمالا با رونمایی از نسخه جدید سیستم عامل iOS، اطلاعات تازه‌ای در زمینه عملکرد آیفون‌های جدید به دست خواهیم آورد.

باتری آیفون 8

باتری‌ هم یکی از آن بخش‌هایی است که انتظار پیشرفت زیادی در آن داریم. طول عمر باتری آیفون‌های 7 و 7 پلاس در سطح خوبی قرار دارند اما امیدواریم که این موضوع تغییر کند. اما چیزی که در زمینه باتری برایمان جذاب است، ویژگی شارژ بیسیم بوده که احتمال دارد در محصولات جدید اپل ببینیم. شارژ بیسیم‌های فعلی معمولا به گونه‌ای هستند که شما باید تلفن هوشمند را بر روی یک شارژر مخصوص قرار دهید، اما براساس گزارش‌های منتشر شده، آیفون 8 از نوعی شارژ بیسیم بهره خواهد برد که تلفن هوشمند شما از فاصله چهار متری با شارژر، می‌‌تواند خود را شارژ کند که واقعا فوق العاده است. درنهایت انتظار می‌رود که اپل در آیفون 8، مدت زمان شارژ باتری را کاهش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373